Bierbuikje Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 waar ben je aant bouwen ? Rond x: -350 en z: -350, dat is hemelsbreed zo'n 650 coords van de berg af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 FireFighter: Zoek een Swamp Biome en amuseer je! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Big Boss woonde in een swamp biome, maar ik weet niet of hij succes heeft gehad met z'n slimes ondertussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Zolang je in een swamp biome in de nacht bent kunnen ze spawnen En anders gewoon ondergronds gaan 40y en lager dacht ik en een slime chunk vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Heb twee maand naast een Swamp biome gewoond, hun spawn is best hoog. Maar inderdaad, het vereist nacht of anders een grote cave net onder de grond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Kun je ook met een vooralsnog niet betaalde versie van Minecraft op de server komen? Ik had graag eens willen komen kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Kun je ook met een vooralsnog niet betaalde versie van Minecraft op de server komen? Ik had graag eens willen komen kijken nee of je moet het illegaal hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Ik heb wat screens gemaakt. Mijn eigen Cooked Chicken & Feather Farm Het redstone gedeelde van mijn automated farm. Mijn huisje op de berg. Het is wat verouderd, inmiddels wat dingen toegevoegd. Mijn farm in de kelder van mn huis. Eieren farm + een foto van een glitch in actie. Bij elke farm met levende wezens komt de glitch dat het lijkt alsof ze buiten de blokken lopen voor een paar sec. Vooraanzicht Mijn nieuwste creatie, de Cowminator 3000. Dit kleine apparaat zorgt voor gekookt rundvlees en leer. Tsja. De koeien hebben het lekker knus. Springplank Ingang van mijn mijn. () Binnenkant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2014 Big Boss woonde in een swamp biome, maar ik weet niet of hij succes heeft gehad met z'n slimes ondertussen. Volgens mij spawnen slimes alleen als het effectief donker is in een swamp. Heel dat gebied is nu verlicht en er is nog nauwelijks een mob te bekennen. Dat zal deels ook wel komen door de mobfarm die nu onder het moeras zit. Een heel simpel design met 8 spawning pads, maar het heeft me toch al ettelijke stacks gunpowder opgeleverd. TNT is wel rete handig om nieuwe grotten te ontdekken. Je gaat op het geluid van mobs af en blaast het hele gebied op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Slime vraag: In open grote ruimtes onder de grond. Maak eens een grote kamer onder de grond, en wacht 1 MC dag. Bewerkt: 3 juni 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Leuke basis, Rommy. Ik denk wel dat je je farm ietsje redstone zuiniger had kunnen maken. Water verspreidt zich namelijk ook naar links en rechts als het uit een block vloeit. Eigenlijk had je maar op de twee blocks water moeten zetten, ipv een hele geul te maken. Wel ja, maakt niet zoveel uit. Mijn farm is niet zo groot, dus ik houd het wel bij het goede ouwe handwerk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Big Boss woonde in een swamp biome, maar ik weet niet of hij succes heeft gehad met z'n slimes ondertussen. Volgens mij spawnen slimes alleen als het effectief donker is in een swamp. Heel dat gebied is nu verlicht en er is nog nauwelijks een mob te bekennen. Dat zal deels ook wel komen door de mobfarm die nu onder het moeras zit. Een heel simpel design met 8 spawning pads, maar het heeft me toch al ettelijke stacks gunpowder opgeleverd. TNT is wel rete handig om nieuwe grotten te ontdekken. Je gaat op het geluid van mobs af en blaast het hele gebied op. Waar precies is de spawning plek dan? Ik kan TNT ook wel gebruiken, scheelt graafwerk Trouwens, hoe enchant je een diamond pickaxe nog verder? Ik heb nu alleen Duurzaamheid I, en als ik de magische tafel gebruik gebeurd er niets. Bewerkt: 3 juni 2014 door FireFighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Een voorwerp kan slechts eenmalig geenchanted worden, dacht ik. Tenzij je een anvil en een.enchanted book hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Je kan ook 2 enchanted picks in de anvil doen en dat voegt zich dan samen. En het repareert de pick. Bewerkt: 3 juni 2014 door AXIO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Maar daar bestaan limieten op, elk voorwerp heeft een bepaald maximum qua enchants en bepaalde enchantments zijn uniek ten opzichte van anderen. Fortune gaat bijvoorbeeld niet samen met Silk Touch. Ook is het niet altijd een goed gebruik van je levels of materiaal. Zelf raad ik in dat geval Books aan. Enchants zijn nu eenmaal belangrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.