Dexist Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) En met de nieuwe enchanting manier in de snapshots(en dus straks in 1.8 ) is er ook minder mogelijkheden voor enchanten. Eerst kon je je wapen/tool zo vaak als mogelijk in de table gooien en elke keer waren de enchants random weer anders. Nu blijf je 3 verschillende, deze kan je niet meer veranderen. Bewerkt: 3 juni 2014 door Dexist Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 De enchantments zelf kosten wel minder levels. Als je bijvoorbeeld level 40 bent kan je eerst een paar boeken enchanten als je niet meteen een goede level 30 enchantment voor je pickaxe kan vinden. Ik gebruik het anvil wel redelijk vaak om mijn enchanted picks te repareren. Kost maar 1 of 2 levels. Na verloop van tijd stapelt de kost zich wel op en dan is het niet meer interessant. Het kost bijvoorbeeld al 35 levels om een Efficiency IV, Unbreaking III pickaxe nogmaals te repareren. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Geldt dat dan voor al je tools op je anvil dat bij iedere reparatie op je anvil je 1 level extra kwijt bent? Of is het zo dat hij dat per tool bekijkt, bijvoorbeeld ik heb een pickaxe met Silk Touch en die repareer ik 10 keer dat ik dat eerst 1, dan 2 en dan 3 levels kwijt ben? Bewerkt: 3 juni 2014 door Bierbuikje Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Aanrader voor Crypteq, installeer iets als dit aan een kust in de volgende server, gewoon voor het plezier ervan? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Kunnen we zelf wel bouwen toch? Dat lijkt me niet super moeilijk alleen die pijlen moeten steeds bijgevuld worden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Evengoed een mogelijkheid. Maar dan doen we dat in wat minder vloekende kleuren. En met wat meer lava! :v Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 En wat goedkopere stenen, maar geen cobble. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Cobblestone is een ondergewaardeerd bouwmateriaal. Het vereist geen genie om iets mooi met Cobble te bouwen (noch enig ander materiaal), maar niet in staat zijn om dat wel te doen getuigd van een gebrek aan bouwvaardigheden. Het lijkt me in ieder geval een interessant iets om uit Wood (en zijn vele varianten) te bouwen. Reageren
Niked Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 https://mojang.com nieuw nieuws !!! Reageren
stefie10 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Speel het al sinds de alpha versie ik hoop dat ze veranderingen gaan maken want atm vind ik er niet zoveel aan. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Stef jij kwam toch pas bij beta op minecraft ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Cobblestone is een ondergewaardeerd bouwmateriaal. Het vereist geen genie om iets mooi met Cobble te bouwen (noch enig ander materiaal), maar niet in staat zijn om dat wel te doen getuigd van een gebrek aan bouwvaardigheden. Het lijkt me in ieder geval een interessant iets om uit Wood (en zijn vele varianten) te bouwen. Veel van mijn middeleeuwse gebouwen zijn inderdaad (grotendeels) opgebouwd uit cobblestone. Natuurlijk wel variëren met andere materialen zoals logs, stone bricks, slabs, stairs, etc. Logs zijn pas een ondergewaardeerd bouwmateriaal. Je maakt er al bijna uit gewoonte planken van. Ik moet me wel eens een degelijk texture pack zoeken. Het default ziet er niet uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.