Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Ja, je hebt wel gelijk, Logs worden nauwelijks ergens gebruikt. Heb het zelf pas vorig jaar, bij de Earth-map, voor het eerst leren gebruiken en het dan ook appreciëren als volwaardig bouwmateriaal. Is een openbaring geweest. En doorgaans is het geen goed idee om maar dan ook iets in een enkel materiaal te bouwen. Cobblestone wordt zo neergeduwd omdat het zeer toegankelijk is en men bijgevolg gebouwen uit puur-Cobble bouwt (heb zo zelf ook een hele stad staan). Zoiets ziet er natuurlijk niet uit, maar dat geldt gewoon voor elke block. En zeker, als je iets meer historisch wilt optrekken kun je eigenlijk niet om Cobblestone heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) In plaats van pijlen voor die Wipeout map kun je denk ik ook gewoon sneeuwballen of eieren gebruiken, is iets goedkoper? Bewerkt: 3 juni 2014 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Geniaal! Sneeuwballen is een zeer goed alternatief (ongelimiteerde voorraad). Eieren wat minder, dan ga je met de tijd de kippen moeten verwijderen etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Voor iedereen die zich afvroeg waar ik verbleef in de server hier het antwoord! Ik vind het zelf nog een beetje kaal, maar het is dan ook nog lang niet af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Ik vind 't er zeer leuk uitzien al. Een boompje of twee zou misschien wel mogen, om het wat op te vullen. Waarschijnlijk ben je van plan nog andere gebouwen te plaatsen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Sodeju. Ik d8 al dat je erg geconcentreerd bezig was omdat je ook niks zei in de chat, en het resultaat mag er toch echt wel zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 Mooi. Waarom kom jij niet bij mij wonen? Precies mijn stijl. Hier is de skyline van mijn dorpje, en het dok tot nu toe; En vervelende bugs die steeds opduiken; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2014 (bewerkt) Mooi. Waarom kom jij niet bij mij wonen? Precies mijn stijl. Hier is de skyline van mijn dorpje, en het dok tot nu toe; En vervelende bugs die steeds opduiken; Mooi Bewerkt: 10 augustus 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Voor iedereen die zich afvroeg waar ik verbleef in de server hier het antwoord! -knip foto's- Ik vind het zelf nog een beetje kaal, maar het is dan ook nog lang niet af. Ziet er nu al goed uit! Nog een beetje aankleden inderdaad en het is nog mooier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Ik hou van de muurtjes! :o Maar inderdaad, nog wat werken aan die tuin, misschien wat aan de kust wat doen en dan zal het resultaat zeker niet tegenvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Die muurtjes van de dokken zijn inderdaad zeer leuk gedaan, geeft dat beetje meer aan wat normaal iets banaals is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-FTW Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 (bewerkt) Ik ben op de server Bewerkt: 10 januari 2017 door GTA-FTW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Welkom op de server! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-FTW Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Bedankt voor de complimenten, binnenkort zal ik er eens wat boompjes planten en bedenken hoe ik de mobs buiten de deur ga houden. Mooi. Waarom kom jij niet bij mij wonen? Precies mijn stijl. Ziet er goed uit Boss! Wie weet ooit, maar voorlopig houd ik het nog op mijn eigen stekje. Misschien kunnen we ooit wel eens wegen aanleggen tussen onze dorpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.