Niked Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Kan je in de schouw geen vuur doen zodt het lijkt alsof die brand ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-FTW Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 Kan ik bij iemands dorp wonen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2014 En vervelende bugs die steeds opduiken; Volgens mij kun je dat fixen door de OpenGL functie uit te schakelen in Video Settings. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Kan ik bij iemands dorp wonen? Je mag ook een kamer maken in de berg(als je niet weet waar de berg is vraag dan even snel iemand om de coordinaten als je ingame bent:)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-FTW Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Kan ik bij iemands dorp wonen? Je mag ook een kamer maken in de berg(als je niet weet waar de berg is vraag dan even snel iemand om de coordinaten als je ingame bent:)) In de berg?Dus echt een een berg of heet de dorp zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Klopt, redelijk dicht bij de spawn van de server hebben we een berg omgetoverd tot onze leef ruimte! Vele mensen hebben een eigen kamer uitgehouwen in de berg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Kan ik bij iemands dorp wonen? Je mag ook een kamer maken in de berg(als je niet weet waar de berg is vraag dan even snel iemand om de coordinaten als je ingame bent:)) In de berg?Dus echt een een berg of heet de dorp zo Echt een berg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Klein vraagje? Spelen jullie veel op de snapshot server, of op de normale server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 (bewerkt) OP de normal komt niemand meer iedereen is op de snapshot server (iemand heeft in het moeras hekken van mij gepikt Bewerkt: 5 juni 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Ik heb vanmiddag geprobeerd een zombie xp farm te maken maar het loopt nog niet soepel op de een of andere manier. Zou iemand er naar willen kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2014 Ik heb vanmiddag geprobeerd een zombie xp farm te maken maar het loopt nog niet soepel op de een of andere manier. Zou iemand er naar willen kijken? Ik zou het kunnen proberen :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Ik heb vanmiddag geprobeerd een zombie xp farm te maken maar het loopt nog niet soepel op de een of andere manier. Zou iemand er naar willen kijken? Nog steeds niet? Ik heb die massive cave eronder belicht, en ook nog het gebied eromheen. Er zou op z'n minst een verbetering moeten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 (bewerkt) Welke mogool heeft de Iron Golem bij de stal bij de berg weggehaald? Als ik erachter kom en je zegt t niet, krijg je tnt in je huis grr Bewerkt: 6 juni 2014 door FireFighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Ik ben eergisteren (denk ik) nog eens de stallen gaan bewonderen (had ze namelijk nog niet gezien) en toen heb ik ook geen Iron Golem gezien. Als hij er al langere tijd was, is hij dus zeker al twee dagen weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Misschien is de irongolem gedespawned? Als dat mogelijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.