Ezra24rct3 Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Wat is een irongolem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 (bewerkt) Ik wist niet eens dat er een stond Ezra kuch http://minecraft-nl.gamepedia.com/Ijzeren_Golem kuch Bewerkt: 6 juni 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 Misschien is de irongolem gedespawned? Als dat mogelijk is. Ik denk dat als de Iron Golem zelf gemaakt is - wat hij waarschijnlijk is, aangezien er geen NPC-village in de buurt van de berg is - en je hem in een ruimte opsluit, hij niet kan despawnen, net zoals andere mobs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 6 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2014 (bewerkt) Misschien is de irongolem gedespawned? Als dat mogelijk is. Ik denk dat als de Iron Golem zelf gemaakt is - wat hij waarschijnlijk is, aangezien er geen NPC-village in de buurt van de berg is - en je hem in een ruimte opsluit, hij niet kan despawnen, net zoals andere mobs. Hij heeft tegen mij gezecht dat hij hem zelf heeft gemaakt Die pigs in de nether vallen me steeds aan sinds gisteren al klote al mijn spulle diamand bijl 52 goud mijn goesting is wel over hoor voor in die server te spele Bewerkt: 7 juni 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Kennen jullie Annihilation? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Kennen jullie Annihilation? Kennen jullie Annihilation? nee wat is dat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Ja dat ken ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 (bewerkt) Kennen jullie Annihilation? Kennen jullie Annihilation? nee wat is dat ? Een spel op een server. Google maar even P.S Annihilation speel je op de ShotBow Network Server. Bewerkt: 7 juni 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Kennen jullie Annihilation? GROEN=NL!!! Ik speelde het vroeger best vaak met maten, maar tegenwoordig vlieg ik daar als Admin rond om noepjes te bannen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 (bewerkt) Kennen jullie Annihilation? GROEN=NL!!! Ik speelde het vroeger best vaak met maten, maar tegenwoordig vlieg ik daar als Admin rond om noepjes te bannen. Admin serieus? :O Het nadeel is dat er op Annihilation best veel hackers zitten. Bewerkt: 7 juni 2014 door Votair Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Voor degen die niet goed weten te bouwen is deze link wel handig er staan mooie en lelijke bouwwerken op http://minecraft-mcedit-templates.blogspot.be Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Denk jij is fissa ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niked Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 (bewerkt) Ik vind het ip niet direct kent iemand het ip van die anni ? Bewerkt: 7 juni 2014 door skullz-000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Kennen jullie Annihilation? GROEN=NL!!! Ik speelde het vroeger best vaak met maten, maar tegenwoordig vlieg ik daar als Admin rond om noepjes te bannen. Admin serieus? :O Het nadeel is dat er op Annihilation best veel hackers zitten. Ik speel al sinds 2011 op Shotbow, voordat het nog een network was. Vervolgens ruim 1,5 jaar op een van de specifieke gamemodes als Admin gezeten, recentelijk volledig admin geworden. Hier is mijn forum profiel. Hackers blijven natuurlijk een probleem, gelukkig zijn er de laatste tijd veel nieuwe Anni Admins bij gekomen, en blijven er ook zeker meer bij komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2014 Ik vind het ip niet direct kent iemand het ip van die anni ? eu.shotbow.net of eu.shotbow.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.