Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet hoe breed je ''challenge'' wilt trekken, maar SethBling heeft in het verleden een paar puzzle-maps gemaakt die mogelijk aan je eisen voldoen. De maps bestaan beide uit kamers die je moet afwerken, waar iedere kamer een redstone-probleem heeft dat je moet oplossen om de volgende deur te openen. Ik zie nu wel dat de eerste alweer meer dan 2 jaar oud is, dus ik weet niet of alles nog werkt zoals het zou moeten werken, maar je kunt het proberen. ;)

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Lijkt me wel leuk, zolang het optioneel is. Biedt eens afwisseling tussen gewoon survival of creative.

• The Minecraft 2 thing was a joke. No really. It was a joke.

Dat weten we dan ook weer.

Geplaatst:

Wel, het is optioneel, in de manier dat het een alleenstaande game is en je er dus in Minecraft zelf niet mee wordt gestoord.

Maar ik vind het ook wat onduidelijk.

Geplaatst:

Langs de ene kant ben ik blij met Telltale Games: als er één developper bekend staat om goede verhaallijnen,is het wel Telltale. Langs de andere kant heb ik het idee dat ze erin gaan falen om het een 'minecraft-gevoel' te geven... We'll see.

Geplaatst:

... in samenwerking met een andere game-producer.

Gelukkig wel de allerbeste game-producer van dit moment. Telltale levert echt één voor één pareltjes af, ongeëvenaard! Ik ben daarom ook heel benieuwd wat ze hier van gaan maken.
Geplaatst: (bewerkt)
... in samenwerking met een andere game-producer.
Gelukkig wel de allerbeste game-producer van dit moment. Telltale levert echt één voor één pareltjes af, ongeëvenaard! Ik ben daarom ook heel benieuwd wat ze hier van gaan maken.

Daar twijfel ik niet aan, maar zijn ze daarom geschikt om een Minecraft-game te maken? Zie jij minecraft in deze stijl vlot/leuk spelen?

TheWolfAmongUs_001_BigbyFight.jpg

Bewerkt: door 3L1077
Geplaatst:

Ik vraag me vooral af in welke mate het dan eigenlijk een Minecraft-spinoff gaat zijn. Gaat het de game-mechanics delen, het universum van de game, het verhaal ( :7 )? Het is niet echt een game met een uitgesproken verhaallijn die je vervolgens op een diepgaande manier kunt gaan vertellen...

Of misschien wel, misschien is er toch iets specifiek dat men op een bepaalde geniale manier weet vertellen. Ik ben benieuwd, maar weet ook niet wat te verwachten.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vraag me vooral af in welke mate het dan eigenlijk een Minecraft-spinoff gaat zijn. Gaat het de game-mechanics delen, het universum van de game, het verhaal ( :7 )? Het is niet echt een game met een uitgesproken verhaallijn die je vervolgens op een diepgaande manier kunt gaan vertellen... Of misschien wel, misschien is er toch iets specifiek dat men op een bepaalde geniale manier weet vertellen. Ik ben benieuwd, maar weet ook niet wat te verwachten.

Ja, het is me ook nog niet duidelijk of het nu point and click wordt, of een open world. Ik hoop toch op een (al dan niet ongelimiteerde) open world. Wel heb ik gelezen dat het hoofdpersonage niet steve(/alexa) is, en dat er ook veel nieuwe personages worden geïntroduceerd.

Bewerkt: door 3L1077
Geplaatst:

Dus Minecraft krijgt waarschijnlijk een Story Mode?

Trouwens, Minecraft is niet voor niets een Sandbox Game. En een Story Mode lijkt mij geen goed idee :N

Geplaatst:
Dus Minecraft krijgt waarschijnlijk een Story Mode? Trouwens, Minecraft is niet voor niets een Sandbox Game. En een Story Mode lijkt mij geen goed idee :N

Het is een nieuwe game, los van Minecraft.

Geplaatst:

Met nader inzien, is het wel een Minecraft-Spin Off. Mijn excuus.

Maar ik hoop dat die game niet al te duur wordt, want anders laat ik hem links liggen.

En zo te zien wordt het een Actie-Adventure Game, en dat is wel weer goed nieuws :)

Geplaatst:

-Iets heel anders-

Ik kan me nog heugen dat ik met een vriend op een plot wereld een gaaf pretpark heb gemaakt. Ik zal even het IP opzoeken van die server en de warp naar onze 'plot' zoeken :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...