Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Ik ben begonnen met The Tourist, maar alle Nether portals die in adventure maps voorkomen blijken uitgedoofd te zijn, zodat ik niet kan verder komen. Gamemode veranderen gaat meestal niet met het normale command (/gamemode creative). Zou iemand weten hoe ik zo'n poort terug kan aansteken of even van gamemode kan veranderen? Het zou zonde zijn dat ik die maps niet kan uitspelen.

Ik vermoed dat het komt omdat ik op een latere versie zit dan degene waarin de map oorspronkelijk is gebouwd, dus misschien kan ik dat nog proberen. Dan moet ik echter helemaal overnieuw beginnen, vrees ik.

Ik heb ondertussen al gevonden hoe je je gamemode even kan veranderen: gewoon even de map via LAN beschikbaar maken met cheats aan. Dan kan je items vragen (ik had flint & steel nodig) en vervolgens sluit je even de savegame af, kom je er opnieuw in en kan je gewoon verder gaan.

The Tourist is echt een zeer ingenieuze map. Je maakt eigenlijk voortdurend loops en komt altijd weer in die kerk terecht, maar speelt toch altijd een andere plek vrij. Ik heb het wel een beetje voor mezelf verpest door fout te lopen ergens in het begin, dus had ik eerst een heel stuk van het spel niet mee. Ondertussen ook de andere dingetjes gedaan. Spijtig dat sommige redstone mechanismen niet 100% werken of lang op zich laten wachten. Dit is echter wel een map waar ik er meer van wil zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben begonnen met The Tourist, maar alle Nether portals die in adventure maps voorkomen blijken uitgedoofd te zijn, zodat ik niet kan verder komen. Gamemode veranderen gaat meestal niet met het normale command (/gamemode creative). Zou iemand weten hoe ik zo'n poort terug kan aansteken of even van gamemode kan veranderen? Het zou zonde zijn dat ik die maps niet kan uitspelen.

Ik vermoed dat het komt omdat ik op een latere versie zit dan degene waarin de map oorspronkelijk is gebouwd, dus misschien kan ik dat nog proberen. Dan moet ik echter helemaal overnieuw beginnen, vrees ik.

Ik heb ondertussen al gevonden hoe je je gamemode even kan veranderen: gewoon even de map via LAN beschikbaar maken met cheats aan. Dan kan je items vragen (ik had flint & steel nodig) en vervolgens sluit je even de savegame af, kom je er opnieuw in en kan je gewoon verder gaan.

The Tourist is echt een zeer ingenieuze map. Je maakt eigenlijk voortdurend loops en komt altijd weer in die kerk terecht, maar speelt toch altijd een andere plek vrij. Ik heb het wel een beetje voor mezelf verpest door fout te lopen ergens in het begin, dus had ik eerst een heel stuk van het spel niet mee. Ondertussen ook de andere dingetjes gedaan. Spijtig dat sommige redstone mechanismen niet 100% werken of lang op zich laten wachten. Dit is echter wel een map waar ik er meer van wil zien.

commandblock zet daar in /gamemode adventure @p of /gamemode @p adventure weet ff niet uit me hoofd
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het hele punt net: als je in een adventure map zit zonder cheats en in survival kan je geen command block of gewone commands gebruiken. De enige mogelijkheid is dus via dat LAN-trucje of een extern programma.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het hele punt net: als je in een adventure map zit zonder cheats en in survival kan je geen command block of gewone commands gebruiken. De enige mogelijkheid is dus via dat LAN-trucje of een extern programma.

Je kan via de mod genaamd 'TooManyItems' de mogelijkheid krijgen om je gamemode met een simpele klik aan te passen. Ik meen dat dit werkt.

-----------

Weet iemand trouwens waarom dieren zo snel verdwijnen ? Ik had aan aantal schapen en koeien gevangen en in een kooi gezet, vervolgens draai ik mij om en is gewoon een dier verdwenen. Er waren geen andere spelers in de buurt en het was daglicht. Hoe kan ik dit oplossen ? Heeft dit met de RAM te maken, chunks of de versie van het .jar bestand ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker, maar Dave had een keer verteld dat de geheugen van de server tegen z'n limiet aan was.

En ik heb er ook vrij vaak last van. Opeens kom ik veel dieren tegen, even later is alles tegelijkertijd verdwenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha toen moest je branden nog blussen :puh: Heeft niemand die map meer?

(Late reactie, maargoed.) Als goed is heb ik de map nog wel ergens. Aangezien ik destijds hardhandig heb zitten vragen naar de downloads van maps waar ik veel op gespeeld had, omdat het altijd wel leuk is om ze jaren later eens terug te zien. Tevens heb ik een wandeling opgenomen met Fraps, zo'n 3 jaar geleden. :)

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

We zijn bezig met een nieuwe attractie met een heel nieuw concept die je weining ziet

je zal naar benede gaan en naar boven als je boven bent ga je met de lift naar benede (minecart treintje).

Dit is ook een behoorlijke uitdaging voor ons en we proberen het zo snel mogelijk af te maken voor een filmpje hier alvast 2 foto's in dat grote gebouw zit de 2 liften die naar benede gaan maar niet snel maar normale tempo. onze verhaal hier achter ga ik nog niet vertellen :-) (aangezien ik nooit de foto's maakt zijn ze niet in hd en ook niet bewerkt met logo)

326056764004d8ffc345535060073372.png

9f5dd653de01e0391216fbac0c9e36a0.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...