Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Oh, proficiat met het verslaan! Je skin is er misschien niet omdat je onbewust Offline hebt gespeeld? :o

En wel interessant:

tumblr_nl6ys2y97I1rdfs1wo1_1280.png

Dit is het patroon hoe bloemen in een Flower Forest-biome inspawnen. Maar in de biome staan er natuurlijk bomen tussen, is er reliëf en is de dichtheid bloemen niet zo hoog, maar toch vind ik het wel interessant om zien hoe het gegenereerd wordt.

Pink Tulip - White Tulip - Orange Tulip - Red Tulip - Azure Bluet - Allium - Poppy - Dandelion

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie dat mijn broertje vorige maand onder mijn account hier iets heeft gepost, maar ik zal het even opnieuw vragen:

Is er iemand die een paar jaar geleden ook op de server van Crypteq (toen BC7) zat, en daar foto's van heeft? Vooral de foto's van de server waar we de bank en het hoofdhuis met cactussen er omheen hadden. Ook foto's van de server met het vrijheidsbeeld worden gewaardeerd. Een poos terug heeft Crypteq ook de oude maps online gezet om te downloaden, weet iemand waar deze online staan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

De maps staan denk ik enkele pagina's terug, maar ik ben er niet zeker van.

Ik heb de afgelopen weken wat anders zitten doen dan normaal (hoewel dat Fidredge in oppervlakte is verdubbeld), zo heb ik de Earth Kingdom Connector eindelijk Avra Dhun doen verlaten (die lag nog ondergronds) en heb ik al wat landschapswerk zitten doen tussen Avra Dhun en Ibaran.

2015-04-07_21.38.41_zpsftoh02ny.png

2015-04-07_21.41.52_zps19e8cvsb.png

Valficu, vijgenplantages.

2015-04-08_20.23.09_zpsjdid81yz.png

Dorrondo, landbouwdorpje.

2015-04-19_21.30.13_zpspcfag4tw.png

EKS Perfect, ik zoek nu nog om een standaardschip te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is me gelukt: mijn allereerste Wither die ik zelf op mijn eentje heb verslagen. Het was best een hevig gevecht. De Wither had misschien een net iets te grote kamer om in te spawnen en dat is me rap zuur komen te staan. Ik kreeg amper zijn health naar beneden. Hij had me gevangen in een hoekje, waar ik onder een soort afdakje stond. Als ik onder dat afdakje stond zag hij me niet en kon hij me niet raken. Dan ben ik er in geslaagd toch wat health af te doen, net boven de helft. Ik bewoog wat door de kamer en uiteindelijk kwam ik in een zijgang terecht. Daar kon ik de Wither onder de helft krijgen, zodat hij niet meer vloog, maar moest ik zelf ook eventjes terugtrekken om mijn health weer op peil te krijgen. Helaas kon de Wither dat in tussentijd ook. Ik besloot mijn Strength II potion in te nemen, zelfs al zou de Wither in tussentijd misschien weer vliegen. Ik liep het hoekje om en hij kwam door de tunnel aangevlogen. Met mijn zwaard en een Strength II-potion duurde het dan maar enkele seconden voor ik 'm kon vermoorden. Ik kon nog net de Wither Star oprapen... tot ik zelf doodging. Withereffect is echt verraderlijk, zeker als je geen Notch Apples meer hebt.

Net niet gelukt zonder doodgaan dus, maar nu weet ik tenminste hoe ik het de volgende keer beter kan aanpakken... en kan ik nu ook een beacon maken :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De laatste tijd nog wat op mijn singleplayer world gezeten en ik ben nu klaar met mijn sheepfarm!

7cCQFBv.png

Alle 16 kleuren zijn aanwezig, van elk 4. Heeft wel wat werk in gezeten, vooral die schapen vervoeren :clown: Vooral omdat ik buiten de basiskleuren geen dye heb gebruikt, maar de schapen heb gekruist.

Dan kan je je afvragen: wordt je volgende project iets waar je veel verschillende kleuren wol voor nodig hebt? Wel... nee. Ik had de verschillende kleurtjes wol nodig voor de kleurencode van de schapenfarm, voor de rest gebruik amper wol :7

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker kleurrijk zo.

Dan kan je je afvragen: wordt je volgende project iets waar je veel verschillende kleuren wol voor nodig hebt? Wel... nee.

Een oplossing voor een probleem dat zichzelf creëerde? U bent een volgroeide Belg, proficiat! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gezien zijn de zaken die op de wiki te vinden zijn vrij zeker. Of ze daadwerkelijk uiteindelijk uitgevoerd worden is wat anders. Zo zouden de minecarts herwerkt worden in 1.8 maar dat is er door problemen later weer uitgehaald. Nieuwe arrows is wel iets dat ik interessant vind!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wel, nu ik zowat alles al heb gedaan in mijn sp-wereldje wat ik normaal doe in een wereld heb ik nu een nieuw doel dat ik wil bereiken: alle achievements (of toch zoveel mogelijk) halen. Ik moet er nog maar een paar halen: Return To Sender, Adventuring Time, Diamonds To You, Overpowered en Beaconator. Buiten dat wil ik ook een Enderfarm en mogelijk een Slimefarm maken.

Voorlopig zit ik op 125/164 blocks nodig voor een volledige beacon (voor Beaconator). Dat zal dus nog een tijdje duren. Voor een ghast ga ik eens moeten kijken, Adventuring Time gaat veel varen worden, Overpowered had ik eigenlijk al moeten gehaald hebben en Diamonds To You... Daarvoor ga ik even mijn wereldje online moeten zetten, daar kijk ik wel als laatste voor.

Om een of andere vreemde reden is de spawnrate in mijn single player world trouwens weer (zo goed als) hersteld. Vroeger spawnde er echt zelden een mob, zeer frustrerend als je redstone mechanisms wil maken (waar je veelal slimes voor nodig hebt). Opeens lijkt alles echter goed te werken. Ik vraag me af of dat het komt omdat ik eens 300 blazes op de GTAForum server heb laten spawnen... Wie weet. Ik ben alleszins blij dat alles weer werkt naar behoren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...