Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt 1476 minerals nodig voor een beacon. Met Looting III geeft een Pigman maximaal 4 nuggets. Dat betekent dat ik in het beste geval zo'n 3321 Pigmen zou moeten doden. Ik betwijfel of dat de betere oplossing was.

Ik wou eigenlijk een gold- of ironfarm maken, maar uiteindelijk was een uurtje minen toch minder tijdsintensief dan zo'n groot project.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben intussen begonnen aan Adventuring Time en ik moet zeggen: het schiet op. Op dit moment heb ik al 31/36 benodigde biomes. Alleen komen nu de moeilijke biomes: Jungle Hills, Mega Taiga, Mega Taiga Hills, Mushroom Island en Mushroom Island Shore. Jungle Hills is een kwestie van tijd, gezien de gigantische jungle op een steenworp van mijn huisje. Net ben ik teruggelopen naar mijn spawn, zo'n 2000 blocks van mijn basis, waar er Ice Plains zijn. Daar hoop ik nu ook een Mega Taiga te vinden. Mushroom Island wordt echter een heel ander paar mouwen...

Edit:

3o3WpGh.png

Ik heb een beetje geluk gehad: hij kwam vast te zitten in een gat. Het was dan enkel nog een kwestie van in de juiste richting terug te kaatsen.

Nog twee te gaan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt verbluffend. Kan niet begrijpen dat zoiets mogelijk is. Het lijkt eerder een handig in elkaar geknutseld filmpje om het echt te laten lijken.

Voor het publiek moet het er wel wat vreemd uit hebben gezien inderdaad(die hebben geen brillen :puh:), die zullen alleen zo'n gast wat zien wijzen naar een tafeltje :7

Link to comment
Delen op andere websites

Die gast die naar een tafel keek zagen ze op het podium, maar op de beelden zullen ze heus wel gezien hebben wat er gaande was :7

Overigens vraag ik me af hoe dit precies is gefilmd, want een gewone camera zou toch ook gewoon de tafel filmen? Blijkbaar moet er dan op een of andere manier het beeld dat je op de bril te zien krijgt doorgezonden worden naar de camera en op dezelfde manier erop worden geprojecteerd. De camera kan ook andere standpunten innemen dan de man en toch blijft alles perfect werken.

Ik zeg het opnieuw: dit is verbluffend.

Ik vind het echt wel cool gedaan, maar ik vraag me af of er wel een toepassing/markt voor is? :v

Wel, je hebt Minecraft natuurlijk :7 Al denk ik dat dit ook zeer handig kan zijn voor ingenieurs, architecten, kunstenaars... Je kan wel iets proberen omschrijven, maar als je een beeld op de realiteit kan projecten, geeft het natuurlijk veel beter weer wat je bedoelt.

Misschien kunnen er zelfs games gemaakt worden die hele steden als speelgrond gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die gast die naar een tafel keek zagen ze op het podium, maar op de beelden zullen ze heus wel gezien hebben wat er gaande was emo.gif

Overigens vraag ik me af hoe dit precies is gefilmd, want een gewone camera zou toch ook gewoon de tafel filmen? Blijkbaar moet er dan op een of andere manier het beeld dat je op de bril te zien krijgt doorgezonden worden naar de camera en op dezelfde manier erop worden geprojecteerd. De camera kan ook andere standpunten innemen dan de man en toch blijft alles perfect werken.

Ghehe, zou knap lullig zijn als ze geen scherm te zien kregen. :7

De camera zou wel een speciale lens/ of whatever er in zit hebben die ook in die brillen zit, en daardoor makkelijk kan switchen tussen normaal en hololens. Maar inderdaad knap staaltje werk.

Wel grappig kan je straks als "reus" je zelf bekijken als je door de wereld loopt :puh:, zou wel geniaal zijn voor lets plays ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Oprecht onvoorstelbaar... Ik had niet gedacht dat ik dit zo snel zou zien op zo'n conferentie. Echt gaaf.

maar ik vraag me af of er wel een toepassing/markt voor is? :v

Bedoel je specifiek het gebruiken van deze techniek voor het spelen van Minecraft? Want dat vraag ik me ook af. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt verbluffend. Kan niet begrijpen dat zoiets mogelijk is. Het lijkt eerder een handig in elkaar geknutseld filmpje om het echt te laten lijken.

Voor het publiek moet het er wel wat vreemd uit hebben gezien inderdaad(die hebben geen brillen :puh:), die zullen alleen zo'n gast wat zien wijzen naar een tafeltje :7

Op de camera lens hadden ze de Holo Lens gedaan, zodat het publiek op de schermen rond het podium kon zien wat er nou eigenlijk gebeurde op dat tafeltje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Al denk ik dat dit ook zeer handig kan zijn voor ingenieurs, architecten, kunstenaars... Je kan wel iets proberen omschrijven, maar als je een beeld op de realiteit kan projecten, geeft het natuurlijk veel beter weer wat je bedoelt.

Maar is Minecraft daar wel de juiste uitgang voor?

Nu, het klopt wel wat je zegt, als je de technologie gebruikt met programma's als SketchUp (en geavanceerder zoals Max etc.) kan het misschien wel een mooie toekomst genieten, maar ik weet niet in hoeverre het kan. Minecraft is uiteindelijk vrij low texture/graphics, dus het laten draaien is al makkelijker, ik weet het natuurlijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Die gast die naar een tafel keek zagen ze op het podium, maar op de beelden zullen ze heus wel gezien hebben wat er gaande was emo.gif

Overigens vraag ik me af hoe dit precies is gefilmd, want een gewone camera zou toch ook gewoon de tafel filmen? Blijkbaar moet er dan op een of andere manier het beeld dat je op de bril te zien krijgt doorgezonden worden naar de camera en op dezelfde manier erop worden geprojecteerd. De camera kan ook andere standpunten innemen dan de man en toch blijft alles perfect werken.

Ik zeg het opnieuw: dit is verbluffend.

Ik vind het echt wel cool gedaan, maar ik vraag me af of er wel een toepassing/markt voor is? :v

Wel, je hebt Minecraft natuurlijk emo.gif Al denk ik dat dit ook zeer handig kan zijn voor ingenieurs, architecten, kunstenaars... Je kan wel iets proberen omschrijven, maar als je een beeld op de realiteit kan projecten, geeft het natuurlijk veel beter weer wat je bedoelt.

Misschien kunnen er zelfs games gemaakt worden die hele steden als speelgrond gebruiken.

Plattegrond voor GTA 6

Link to comment
Delen op andere websites

Ow, ik had het meer over de technologie zelf. Jij dus blijkbaar over de toepassingen in Minecraft.

Wel, het geeft je zeer makkelijk verschillende standpunten van een plek. Je moet maar gewoon rond de tafel wandelen. Bovendien weet ik niet in hoeverre het mogelijk is om te interageren met de wereld als die op een tafel voor je ligt, maar stel je eens voor dat je dan zou kunnen bouwen (in creative, weliswaar). Dat zou op die manier echt vele malen makkelijker zijn, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...