Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...



Ik ben nu toch wel benieuwd naar wat er uit die story mode gaat komen. Aan de trailer te zien komen er veel gameplay elementen aan bod, dus het lijkt me wel een mooie introductie te kunnen zijn voor beginnende spelers.

Het lijkt er trouwens op dat The End een update gaat krijgen. Het krijgt zijn eigen generated structures, bestaande uit een nieuw paarse blok.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu toch wel benieuwd naar wat er uit die story mode gaat komen. Aan de trailer te zien komen er veel gameplay elementen aan bod, dus het lijkt me wel een mooie introductie te kunnen zijn voor beginnende spelers.

Weet wel dat die Minecraft Storymode een standalone is, je hebt minecraft zelf er niet voor nodig, Is dus in wezen geen introductie voor Minecraft. Het speelt zich natuurlijk wel af in de wereld van Minecraft dus het zal zeker op elkaar lijken. Maar het blijven twee aparte games, waar voor je dus ook apart moet betalen.

https://www.telltalegames.com/minecraftstorymode/

Het lijkt er trouwens op dat The End een update gaat krijgen. Het krijgt zijn eigen generated structures, bestaande uit een nieuw paarse blok.

Yep eindelijk is er iets meer te doen in The END dan alleen een draakje pijn doen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ben ik best benieuwd naar! Ik had ooit wel eens iets gehoord over een story mode, maar dat was lang ziet zo concreet als een daadwerkelijke trailer. Gaan we in de gaten houden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ook maar eens een update geven over mijn single player world:

SuoqeG6.jpg

Ik ben eergisteren weer beginnen spelen erin. Missie is nog altijd alle achievements te halen. Ik ben eventjes teruggegaan naar 1.8.1 om een gat te kunnen maken in het dak van de Nether (gebruik makende van Dark Oak). Daar kan ik nu een goldfarm maken. Verder was het zo ook zeer makkelijk om On A Rail te halen: alles is perfect vlak voor duizenden blocks na elkaar.

Met dat had ik dus nog één achievement te gaan: Adventuring Time. Met nog 4 biomes te gaan (Mega Taiga, Mega Taiga Hills, Mushroom Island en Mushroom Island Shore) ben ik dan maar vertrokken. Na zo'n 5000 blocks van mijn huisje te zijn gelopen, ben ik eindelijk op deze Mega Taiga gestoten. Nog geen steenworp verder ging die over in Mega Taiga Hills. Dat laat dus nog enkel de twee meest zeldzame biomes over. Ik ben nu aan het twijfelen of ik het legit wil doen of met een extern programma even de dichtstbijzijnde Mushroom Island ga zoeken. Als ik in-game ga zoeken, kan ik er letterlijk nog maanden aan bezig zitten. Dat lijkt het me nu ook weer niet waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Na een map generator geraadpleegd te hebben en wat willekeurige seeds te laten laden, kwam ik tot het besluit dat Mushroom Island toch meer voorkwam dan ik dacht en het dus wel de moeite was om even te proberen er eentje te vinden. Na het vinden van de Mega Taiga ben ik dus even iron, redstone en sugercane gaan zoeken om maps te maken, uiteraard maximaal uitgezoomd. Aangezien Mushroom Island veelal afgezonderd voorkomt, heb ik een grote oceaan gezocht om daar mijn zoektocht te beginnen. Die was in stukjes verspreid over 3 verschillende maps. Ik was net bezig met de derde map totdat...

AjVLpUI.png

en dus niet veel later:

9AGYhFb.png

En daarmee heb ik meteen alle mogelijke achievements gehaald.

Wat ik nu ga doen weet ik niet precies. Waarschijnlijk reis ik weer naar mijn dorpje terug, maar of ik daar nog wat dingen ga doen of een nieuwe wereld ga starten: geen idee. Ik heb niet zoveel inspiratie om te bouwen, dus daarmee kan ik me niet bezighouden. Een nieuwe wereld lijkt me dus zeker de aanlokkelijkste keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de client weer downloaden. Ik typ www.minecraft.com in mijn browser.

fp.gif

Die site was het net niet.

En daarmee heb ik meteen alle mogelijke achievements gehaald.

En nu als opdracht: Loop naar het einde van de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...