Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buiten dat wil ik ook een Enderfarm en mogelijk een Slimefarm maken.

De Enderfarm staat er nu. De materialen had ik al: gewoon het merendeel van mijn cobblestone omgesmolten naar smooth stone en er stone slabs van gemaakt. Zo'n 80 stacks stone slabs in totaal. Veel tijd heb ik er ook niet in gestoken. Als ik er anderhalf uur aan gewerkt heb, zal het al veel zijn. Dat alles in een 4-tal sessies is zeer goed verteerbaar. En dan de efficiëntie. Ik was nog niet weg van het spawnplatform toen ze al met bosjes naar beneden vielen. Ze hadden me bijna meegenomen in hun val :7 Beneden heb ik nog geen 5 minuten staan slaan en ik was al van level 41 naar 50 gegaan (zijn toch al wat levels vanaf 0) en had al een halve double chest vol met ender eyes. De farm mag zich dus een succes noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Examens eisen inderdaad veel tijd op, maar ik heb bouw nog wel een beetje.

Zo ben ik nu bezig aan een mobfarm. Het grootste deel is al af, ik hoop er morgenavond (of later deze week) de laatste hand aan te leggen. De enderpearls die ik nu met kisten vanuit de enderfarm draag, bewijzen daar dubbel en dik hun nut. Daarna ga ik waarschijnlijk een iron- of een goldfarm maken, zodat ik eindelijk die volledige beacon kan afwerken. Ofwel ga ik nog wat mijnen, zo'n 10 stacks iron moet doenbaar zijn.

Voorlopig moet ik nog 4 achievements halen: Return To Sender, Adventuring Time, Beaconeater en On A Rail (die was ik vorige keer vergeten).

Ziet er weer lekker uit, Loisegny :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren Skywars gewonnen, zonder goede wapens. Ik moest zelf wapens maken, dus ik vind hetwel knap, want ik ben niet zo goed in Skywars, dus dat is nice,

Het is niet te geloven, ik heb 4/24 potjes gewonnen.

Best leuk stadje, Phoenyxar

Link to comment
Delen op andere websites

Fortune helpt toch niet op iron.... toch? Of heb ik nu net echt veel te veel gemined? :7

Alles is in surival gedaan. Ik ga nu wel eventjes kunnen met deze hoeveelheid iron :puh:

De mobfarm is trouwens ook al een dag of twee klaar. Alleen moet ik nog een goede spot zoeken waarop hij efficiënt werkt. Ik heb een platformpje 100 blocks boven de spawner gemaakt, maar dan krijg ik geen spawns. Iemand die ongeveer zou weten waar ik moet staan? Caves oplichten is niet zo'n leuk werkje, dus ik heb liever een plekje waar het het grootste deel onder de grond niet laadt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...