KoningJesper Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 ik heb MC net weer ff gedownlaod maar mijn launcher versie is 1.5.3 ouzo. Is mijn MC versie dan wel gen de nieuwste? Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ja. Je kunt je versie ook altijd aanpassen via Edit Profile, maar je launcherversie is niet hetzelfde als je Minecraftversie. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de performance laat tegenwoordig nogal te wensen over. Zelfs in windowed mode gaat het bij momenten heel erg schokkerig en de FPS daalt dan in een klap van 120 naar 12. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Download optifine. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Denk dat ik 't met mijn high-end rig wel fatsoenlijk kan draaien. Daarnaast heeft het spel het altijd goed gedaan. Zal wel weer een of andere Java update geweest zijn die het verprutst heeft. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Als ik MC draai op mijn Mac doet ie t prima, alleen als ik dan tegelijkertijd op safari ga, laagt het typen heel erg en is safari gewoon heel langzaam…. Reageren
3L1077 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Denk dat ik 't met mijn high-end rig wel fatsoenlijk kan draaien. Daarnaast heeft het spel het altijd goed gedaan. Zal wel weer een of andere Java update geweest zijn die het verprutst heeft. Net m'n nieuwe PC, zelfs met shaders constant 60FPS. (Is maximum, ik weet niet hoeveel hij er in het echt boven zit) Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Beetje rond gezocht, blijkt dat ik simpelweg de 64 bit versie van Java moest installeren. Met Java niks als last. Steeds die irritante pop-up die zegt dat er een update is, en als je er dan op klikt zegt die doodleuk dat je de laatste update al hebt. In ieder geval nu weer een stabiele 70 fps. Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Weet iemand trouwens hoe ik hoger ga dan 60 fps? Ik heb in het menu het maximum al aangepast, maar dat verandert niets. En het is ook niet dat hij echt op 60 fps draait, want hij komt er nooit onder. In realiteit zal hij er dus een stuk boven zitten. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Staat hij in het menu op unlimited? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Heb je een nvidia? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Als het goed is is het opgelost als je naar het Nvidia control Center gaat en daar VSync uitschakeld Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Voor iedereen die shaders in 1.8 wilt, hier een tutorial. Voor deze tutorial gebruik ik Sonic Ether's Unbelievable Shaders, maar als je een andere wilt moet je die zelf downloaden. 1. Je download eerst het volgende bestand. Dit zorgt ervoor dat je shaders ondersteund in Minecraft. Als je het hebt gedownload installeer je het. Nu start je Minecraft op met de versie ''Release 1.8-ShadersMod2.4.3'' en start je een singleplayer wereld. Als je wereld geladen is ga je naar Opties. Als er tussen staat ''Shaders'' is de installatie correct gegaan. Laat Miinecraft even open staan, dat zal handig zijn voor de volgende stap. 2. Download de shaders. Zoals ik al zei gebruik ik gebruik ik Sonic Ether's Unbelievable Shaders. Als je een andere wilt gebruiken moet je het zelf weten. Klik hier voor een download van de shaders. Download het .zip bestand. Als het goed is staat er een mapje in genaamd SEUS. Ga naar Minecraft en in het Opties menu ga je weer naar Shaders. Druk dan op Open Shaderpacks Folder en plaats daar het mapje SEUS uit het .zip bestand in. Druk dan op SEUS in de lijst van shaders, en je hebt de shaders geinstalleerd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.