3L1077 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Deze man legt het ook uiterst duidelijk uit met videomateriaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Bedankt beide! Zou een Mac dat aankunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Meh, met mijn Macbook Pro moet ik dat niet proberen. Hij is ook al wel een kleine zes jaar oud. Welke Mac heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Geen idee eigenlijk maar werkte mijn oplossing voor de FPS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Optifine kan ook zorgen voor een verhoogde FPS, is het proberen waard. Optifine heeft naast optimalisatie optie ook allerlei andere opties en trucjes. http://www.minecraftforum.net/forums/mapping-and-modding/minecraft-mods/1272953-1-8-1-optifine-hd-b4-fps-boost-hd-textures-aa-af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Ik heb momenteel ook een Macbook, en speel niet hoger als 14FPS ander gaat dat erg laggen. En ik had ook wel eens Shaders gehad, daardoor komt je Minecraft wereld veel mooier uit te zien. Maar m'n Macbook kon daar niet zo goed tegen, dus dat heb ik niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2015 Opdracht twee van de Minecraft Bouwwedstrijd staat online! http://gtaf.nl/bouwwedstrijd_opdr_2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2015 (bewerkt) Kijk, dit is een opdracht die me aanspreekt! Morgen eens downloaden en kijken hoe goed ik er 1 kan bouwen, heb al een paar ideeën namelijk! @Bountyskull: Download Optifine en zet je Render/view distantance wat lager, dat werkt bij mij ook! Bewerkt: 2 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2015 Vind dat iets lastiger dan de eerste opdracht, want "duur" bouwen is nu eenmaal niet mijn typische stijl. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Kwam zojuist een stukje historie tegen in m'n oude Photobucket account: Voor niet-snappenden, screenshot van de allereerste GTAForum Minecraft server, zo'n 4 à 5 jaar geleden (2010). Uit de tijd van buggende en feature-missende multiplayer, old-skool MSN en hosten via Hamachi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Wauw. Ja, het is ook een beetje te zien aan de manier hoe alles is vormgegeven. Interessant om zien! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Toen kon je nog ongegeneerd complete cobble gebouwen maken zonder enig andere resource te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Dat was wel de server waar ik het meeste lol heb gehad. Herinneren jullie je de lange bruggen die we naar iedereen hadden gemaakt? Geweldig was dat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Denk dat ik zo ook nog wel een paar screenshots heb. Zal eens zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Wat toevallig, daarnet zat Isic in de server ook herinneringen op te halen aan die eerste server Ik heb de oude tijden niet meegemaakt, maar ik heb me toch al in enkele GTAF-servers ten zeerste geamuseerd. Zo ook in de huidige. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.