Bierbuikje Geplaatst: 6 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2015 Ook nog een oud filmpje gevonden in het topic van de wildwaterbaan. En nog wat meer foto's van de brand: Een foto zegt meer dan duizend woorden. En nog meer foto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2015 Die waterval is wel geniaal gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2015 Die waterval is wel geniaal gemaakt Gek genoeg zijn dat nog steeds de twee materialen die ik het vaakst gebruik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2015 T' valt me wel op dat er erg veel Cobble in de gebouwen zijn verwerkt Opzich geen probleem, maar die gebouwen zagen er wel eentonig uit. Maarja het was een Alpha Release, en toen zaten er niet zoveel verschillende objecten in de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2015 T' valt me wel op dat er erg veel Cobble in de gebouwen zijn verwerkt Opzich geen probleem, maar die gebouwen zagen er wel eentonig uit. Maarja het was een Alpha Release, en toen zaten er niet zoveel verschillende objecten in de game. En het ging er toen ook nog niet echt om hoe het gebouw er uit zag, als het maar groot en functioneel was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2015 (bewerkt) Haha toen moest je branden nog blussen Heeft niemand die map meer? Bewerkt: 7 januari 2015 door Davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2015 Minecraft + Lemmings = ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fransykiller17 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2015 prachtig die oude foto's dat haalt me herinneringen op van de oude server's die er voor zorgde dat ik vandaag weer ben begonnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2015 MIjn projectje een thema park meer foto's volgen lat eer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2015 Ziet er goed uit, mooie scene gemaakt voor de rollercoaster. Ben benieuwd naar hoe het wordt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2015 Ziet er al gaaf uit. Ik ben er ook benieuwd naar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2015 Er is weer een nieuwe rollercoaster gepubliceerd door Nuropsych1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2015 Ik wil er ook weer 1 maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2015 Ik wil er ook weer 1 maken... Het station is er, met redstone! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2015 Kijk eens aan, mooi man. Ik ben benieuwd naar de volgende stappen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.