thebig Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2015 Speelt er iemand van jullie eigenlijk wel eens adventure maps? Ik heb het een paar dagen geleden voor de allereerste keer geprobeerd. Dit is voorlopig het beste wat ik gevonden heb: Klik. Welke maps spelen jullie dan zo allemaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2015 Met een vriend heb ik er wel eens 1 in Parijs gespeeld, de Tourist ofzo, die was wel heel vet. En ook Oasis speelde ik met die vriend. Overleven in de weostijn bij een oase en met tempels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2015 Ik heb toen der tijd veel parkour maps en The Dropper gespeeld. Het laatste kan ik je wel aanraden, de bedoeling is dat je veilig naar beneden valt zonder doodgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2015 Ik heb Assassin's Creep gevonden via deze lijst. Daar komen The Tourist en The Dropper ook in voor. Eerst ging ik door lijsten met de laatst uitgebrachte adventure maps, maar die waren dan ofwel niet zo goed, ofwel werkten ze op een bepaald punt niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2015 Vroeger (paar jaartjes terug) was ik heel bedreven in het opzoeken van voornamelijk puzzle- en parkourmaps. Adventure maps heb ik wel eens gespeeld (met een paar vrienden, alleen is er vaak niet zoveel aan), maar ze hebben me altijd wat minder gelokt dan de wat simpelere concepten die puzzle en parkour boden/bieden. Concrete voorbeelden (in de vorm van namen) kan ik je helaas niet geven, het is alweer een tijdje terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 De twee boveste is van het gebied Westia dus cobble en sandstone.. Dit is een foto van een nieuw themagebied als er stuk of 10 attracties zijn ofzo gaan we open Verzonden van Galaxy S4 mini Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Is het een server dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Is het een server dan? ja met eigen gemaakte plugins Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 (bewerkt) Ik raad je aan om sowieso de plug-in te gebruiken. Hij is heel handig om Traincarts te connecten met elkaar. En ik raad de rest aan om een keer een kijkje te nemen in play.craftventure.net. Dat is een hele mooie server met een groot pretpark! Werkende achtbanen etc, en eigenlijk is het ook een grote Adventure Map. Je kan DragonClan lid worden, maar daar moet je alle achievements voor hebben en de 6 sleutels. De 6 sleutels zijn echt het lastigste, en je moet ook een parcours doen soms om ze te krijgen. Als jullie hulp willen met de sleutels, wil ik wel helpen. Ik ben namelijk DragonClan lid en RideOP tegelijk. (Met rideOP kan je sommige rides besturen, kost 1200 Venture Coins). Bewerkt: 20 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Ik raad je aan om sowieso de plug-in te gebruiken. Hij is heel handig om Traincarts te connecten met elkaar. En ik raad de rest aan om een keer een kijkje te nemen in play.craftventure.net. Dat is een hele mooie server met een groot pretpark! Werkende achtbanen etc, en eigenlijk is het ook een grote Adventure Map. Je kan DragonClan lid worden, maar daar moet je alle achievements voor hebben en de 6 sleutels. De 6 sleutels zijn echt het lastigste, en je moet ook een parcours doen soms om ze te krijgen. Als jullie hulp willen met de sleutels, wil ik wel helpen. Ik ben namelijk DragonClan lid en RideOP tegelijk. (Met rideOP kan je sommige rides besturen, kost 1200 Venture Coins). traincarts hebben we zelf geupdate evenals een andere plugin ons rails kan ook ontzichtbaar zo hebben nog meer custom plugins net als een compass met daarop de attractie status groen = open rood is dicht de rest is allemaal prive zelf gemaakt we ontwikkelen momenteel ewn lift plugin voor optakeling als een lift je gaat er op met een minecart met lift omhoogontduidelijk sorry via mobiel verzonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Klinkt goed. Als je hulp zoekt met bouwen bied ik mezelf aan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Ja bouwen vind ik ook wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Speelt er iemand van jullie eigenlijk wel eens adventure maps? Ik heb het een paar dagen geleden voor de allereerste keer geprobeerd. Dit is voorlopig het beste wat ik gevonden heb: Klik. Welke maps spelen jullie dan zo allemaal? Ik raad je de map: Herobrines Mansion aan. Zou je eventueel ook met 2 spelers kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Die staat ook tussen de lijst die ik gepost heb. Ga ik zeker eens proberen een dezer dagen Ik ben begonnen met The Tourist, maar alle Nether portals die in adventure maps voorkomen blijken uitgedoofd te zijn, zodat ik niet kan verder komen. Gamemode veranderen gaat meestal niet met het normale command (/gamemode creative). Zou iemand weten hoe ik zo'n poort terug kan aansteken of even van gamemode kan veranderen? Het zou zonde zijn dat ik die maps niet kan uitspelen. Ik vermoed dat het komt omdat ik op een latere versie zit dan degene waarin de map oorspronkelijk is gebouwd, dus misschien kan ik dat nog proberen. Dan moet ik echter helemaal overnieuw beginnen, vrees ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2015 Toevallig herinner mij weer een aantal maps die ik gespeeld heb met veel plezier. Dat waren Ruins of the Dead en Pirate Battle Royale. De bedoeling bij de eerste map is om rondes te overleven in een soort grot waarin mobs elke ronde met sterkere wapens komen. Bij PirateBattle Royale liggen 2 schips tegenover elkaar in het water en is het de bedoeling om met TNT het andere schip kapot te krijgen. Het schip bevat vele kanonnen die je dan moet herladen. Beide mappen bevatten deels multiplayer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.