Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vroeger (paar jaartjes terug) was ik heel bedreven in het opzoeken van voornamelijk puzzle- en parkourmaps. Adventure maps heb ik wel eens gespeeld (met een paar vrienden, alleen is er vaak niet zoveel aan), maar ze hebben me altijd wat minder gelokt dan de wat simpelere concepten die puzzle en parkour boden/bieden. Concrete voorbeelden (in de vorm van namen) kan ik je helaas niet geven, het is alweer een tijdje terug. :puh:

Delen op andere websites

Speelt er iemand van jullie eigenlijk wel eens adventure maps? Ik heb het een paar dagen geleden voor de allereerste keer geprobeerd. Dit is voorlopig het beste wat ik gevonden heb: Klik.

Welke maps spelen jullie dan zo allemaal?

Ik raad je de map: Herobrines Mansion aan. Zou je eventueel ook met 2 spelers kunnen doen.

Delen op andere websites

Die staat ook tussen de lijst die ik gepost heb. Ga ik zeker eens proberen een dezer dagen :tu:

Ik ben begonnen met The Tourist, maar alle Nether portals die in adventure maps voorkomen blijken uitgedoofd te zijn, zodat ik niet kan verder komen. Gamemode veranderen gaat meestal niet met het normale command (/gamemode creative). Zou iemand weten hoe ik zo'n poort terug kan aansteken of even van gamemode kan veranderen? Het zou zonde zijn dat ik die maps niet kan uitspelen.

Ik vermoed dat het komt omdat ik op een latere versie zit dan degene waarin de map oorspronkelijk is gebouwd, dus misschien kan ik dat nog proberen. Dan moet ik echter helemaal overnieuw beginnen, vrees ik.

Delen op andere websites

Toevallig herinner mij weer een aantal maps die ik gespeeld heb met veel plezier. Dat waren Ruins of the Dead en Pirate Battle Royale. De bedoeling bij de eerste map is om rondes te overleven in een soort grot waarin mobs elke ronde met sterkere wapens komen. Bij PirateBattle Royale liggen 2 schips tegenover elkaar in het water en is het de bedoeling om met TNT het andere schip kapot te krijgen. Het schip bevat vele kanonnen die je dan moet herladen. Beide mappen bevatten deels multiplayer.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...