Phoenyxar Geplaatst: 15 december 2015 Rapport Geplaatst: 15 december 2015 Zeer lang, maar zeker leuk, dat wel! :o Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Wat een tijd heeft daar in gezeten om die video te maken. Echt een eindbaas gevecht en op het einde is League of Legends aan de beurt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Als het goed is komt een van de komende weken 1.9 uit. Zelf kijk ik alleszins uit naar de End Rod, gaat in mijn mening een interessant decorblokje worden. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Ben ook wel benieuwd naar 1.9, Eindelijk eens wat meer te doen in The End Reageren
thebig Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Ik ben vandaag weer verder gegaan met mijn single player wereld. Eerst een vooral wou ik mijn voedselprobleem eens aanpakken. Op de server was ik het gewend altijd een stack steak te hebben en dan kom ik opeens terug in mijn single player waar ik amper 3 stukjes steak had. Dat kon niet langer door de beugel. Ik heb een kleine cow farm & cooker gemaakt, eens ik een groot aantal koeien heb, kan ik dus weer steak beginnen eten. Verder heb ik ook nog dit gebouwd: De twee torens dus, voor alle duidelijkheid. Ik wou pumpkins om jack-o-lanterns te maken, want mijn dorpje moet dringend eens verlicht worden. Verder heb ik eindelijk de instellingen gevonden waardoor mijn iron farm blijft werken met Optifine. Ik kijk trouwens ook best wel uit naar 1.9: de elytra en de extra dingetjes in The End. Alleen gaat die iron farm dan wel weer stuk, normaal gezien Zal wel een grote voorraad iron hebben tegen dan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Wat verandert er dan dat de Iron farm niet meer zal functioneren? :o Reageren
thebig Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Geen idee, maar ze veranderen altijd wel een klein detail waardoor het niet meer werkt. 32 villages naast elkaar krijgen, zoals bij mij het geval is, is een zeer delicaat werkje. Als er één dingetje verandert, kan dat al genoeg zijn om het helemaal om zeep te helpen. Alleszins zal er wel snel weer een alternatief gevonden worden voor 1.9 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Is altijd wel het geval. En ik kan er wel inkomen dat 32 villagers in SP controleren een hel is. Reageren
thebig Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 De villages vond ik geen probleem, de villagers daarentegen... Reageren
Dexist Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 .. Best makkelijk gevecht zo Reageren
thebig Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Ik zou gewoon een kooi voor 'm maken dan Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Hij ziet er best schattig uit zo. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 januari 2016 Rapport Geplaatst: 29 januari 2016 This is gamechanging! Boats will now break lilypads. Reageren
Dexist Geplaatst: 29 januari 2016 Rapport Geplaatst: 29 januari 2016 (bewerkt) Boats gaan awesome zijn Bewerkt: 29 januari 2016 door Dexist Reageren
Dexist Geplaatst: 23 februari 2016 Rapport Geplaatst: 23 februari 2016 Samenvatting van wat in 1.9 komt Best veel :O http://imgur.com/a/MqAJP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.