Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Ik denk dat hij gewoon een loon krijgt. Hij is wel een beetje de leider geworden van Minecraft, maar hij is gewoon een werknemer en geen mede-baas van Mojang oid.

Maar goed, gisteren ook voor het eerst 'legaal' een slime gezien lol :puh:.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat hij gewoon een loon krijgt. Hij is wel een beetje de leider geworden van Minecraft, maar hij is gewoon een werknemer en geen mede-baas van Mojang oid.

Maar goed, gisteren ook voor het eerst 'legaal' een slime gezien lol :puh:.

Haha, ik heb hem al 2x gezien en ik speel het nog maar sinds Januari ofzo. ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Jeej, ben aan de bouw begonnen van een ±90 meter hoge toren, het enige dat momenteel af is, is de lift... Maar ja, dat ding heeft ook bijna anderhalf uur geduurt om te bouwen.

Nou ja, ik zal de volgende dagen wel bezig zijn om er een toren rond te bouwen zeker :clown: (en daarna een stad rond de toren, maar kom)

Link to comment
Delen op andere websites

Jeej, ben aan de bouw begonnen van een ±90 meter hoge toren, het enige dat momenteel af is, is de lift... Maar ja, dat ding heeft ook bijna anderhalf uur geduurt om te bouwen.

Nou ja, ik zal de volgende dagen wel bezig zijn om er een toren rond te bouwen zeker :clown: (en daarna een stad rond de toren, maar kom)

<3 WorldEdit

//stack 50 u

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, maar ik zie helemaal geen lift van ±180 Blocks hoog zitten :7

Even wat moeite gedaan om een pic te maken om te tonen hoe hoog hij wel lijkt van beneden...

En nu eentje met heel de toren in beeld xD

Ik vind hem nog wel best gelukt :3

(Oow, ze zijn trouwens véél te groot voor de forumregels, moderator...? ;3 )

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Het is momenteel nogal vrij onbemeubelt binnenin xD

Maar als je er in rondloopt geeft het wel de indruk van een kantoor hoor, zeker de inkom en het lichtdek op de 19e en 20e verdieping geven zo'n gevoel van kantoor :3

(bedenk ook net dat het in de CBD staat... => Kantoor xD )

Link to comment
Delen op andere websites

(Oow, ze zijn trouwens véél te groot voor de forumregels, moderator...? ;3 )

Daarom dat ze automatisch verkleint worden lijkt me, dus ik zie het probleem niet. :puh:

Verder leuke toren hoor. Sandstone in combinatie met Lapis Lazuli zie je ook niet elke dag. :) Zit daar die lift in?

Link to comment
Delen op andere websites

Verder leuke toren hoor. Sandstone in combinatie met Lapis Lazuli zie je ook niet elke dag. :) Zit daar die lift in?

Het is Enderstone trouwens, Enderstone gebruik ik zogoed als in bijna al mijn torens (xd) en ja er zit een lift in, daarom dat het zo'n idioot lange achterkant heeft, 1/3e van het gebouw is Redstone >:3

Link to comment
Delen op andere websites

*Bump*

Ondertussen zijn we een week verder (en ik heb de moeite genomen om enkel het gebied van Gong di Lahn eens uit te mappen in MCGui :D )

Oriëntatie: Noorden ligt linksonder op de kaart

Om de grootte duidelijk te maken: de beide mini-torens zijn elk 10(X)x28(Y)x10(Z)

Momenteel is ~40% van de vlakke grond al af voor de volledige stad, ik heb de uiterste zuidelijke lijn van de muur al gelegt en de "Westelijke Gate" is af.

Zover heb ik het kleine CBD centrum afgewerkt en ben volop bezig aan de verfijning van het station (dat volledig ondergronds ligt waar zo'n 10 verschillende lijnen vertrekken, waar er al... 4 van af zijn :cab: ) Voor een tot mij onbekende reden crasht MCGui elke keer als ik ondergrond probeer te renderen dus dat is wel jammer. Maar ja, ik ga door met de werken aan mijn "enorme stad" - ik droom al bijna een jaar om die stad eens te maken en volledig uit te werken, gewoon het gevoel om over een stad van 200x150 blokken te kijken lijkt me gewoonweg fantastisch >:3

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het principe van een lift dan wel zo zien: als je van punt A naar B wilt, dat doet ie... maar enkel van Verdieping 0 naar verdieping 19 xD

Ik heb gewoonweg geen enkel idee of je daadwerkelijk een ligt kunt maken die qua hoogte kan wisselen en je ook een verschillend eindpunt kan kiezen. Maar het is dus wel een werkende ligt (dat was ook mijn eerste eis, het gebouw is eigelijk gewoon rond de liftkoker ontstaan xD ) Het werkt trouwens gewoon met pistons mocht je je het afvragen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ondertussen zijn we al een maand verder (waarvan ik 2 weken op reis was), de vlakte is al wat groter geworden (nog maar 40% meer te doen).

Kort overzichtje:

-6 Bijgekomen torens (waarvan eentje in aanbouw, ziet er wel leuk uit :clown: )

-2 Pleintjes/Parkjes

outputs.png

En kan iemand raden van welke Block de muur is gemaakt? ;D

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites



Iemand die daar aan mee doet? Lijkt mij wel vet om mijn skin erbij te zetten, misschien iets voor binnenkort. :puh: Er staan nu al iets van 43.000 standbeelden.


Edit: Een livemap van de server vind je hier. Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...