vice Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 Mijne staat er al een paar dagen bij (denk zelfs al een week of zo) . Heb het ontdekt door Ez's (Notch's vrouw) tweet. Heb het alleen nog niet helemaal afgewerkt. Naja, het is op zich wel af, maar het kan wel beter . Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 (bewerkt) Ik heb de mijne er ook even neergezet. Het initiatief is wel leuk, maar de moderators zijn bagger. In het halfuur dat ik er was heb ik een halfuur ruzie gehad met moderators. Voor de gezelligheid hoef je er niet te zijn. Bewerkt: 16 april 2012 door Bierbuikje Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 Wat vinden jullie van de nieuwe snapshot? Writeable Books. Ik heb Sphax PureBDCraft zelf geupdate naar de nieuwe snapshot. Als jullie dit texture pack willen gebruiken in de nieuwe update gelieve hier te klikken. Klik Reageren
vice Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 (bewerkt) Idd, die books kunenn heel handig zijn voor custom maps, want soms lezen commentators dan van een screen dat je niet eens kunt lezen . Bewerkt: 1 mei 2012 door vice Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 Ik vind het een geweldige toevoeging, maar ik hoop wel dat de volgende update wel wat meer zal omvatten dan de huidige enkele kleine updates. Over die boeken: nu heb ik eindelijk wat leesbaar om in mijn bibliotheken te steken Reageren
vice Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 Normaal wel. Iedere week brengen ze een snapshot uit, voor wat ze die week hebben gedaan. Als je dat iedere keer samen zet, heb je wel een degelijke update meestal. Denk dat het ook nog wel een paar weken duurt voor 1.3 uitkomt. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Heb besloten om weer eens Alpha te gaan spelen. Memories Dus ik was opzoek naar Coal. Kom ik dit tegen: Een bovengrondse dungeon ^^ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 (bewerkt) Minecraft Aplha... Ik speel pas sinds Beta 1.3, maar het blijft wel leuk om eens met nostalgie terug te kijken naar mijn eerste stapjes in Minecraft En ondertussen ziet Gong Di Lahn er zo uit: -Met al 2 werkende Metrolijnen -Enkel nog de echte haven uitgraven en dan kan ik beginnen met het echte bouwen Bewerkt: 5 mei 2012 door Phoenyxar Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Bouw je die gebouwen met de hand of met een map editor? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 (bewerkt) Met de hand, maar uiteraard wel met behulp van Too Many Items, iets wat ik eerst zelfs nog niet deed, mijn eerste steden zijn legaal gebouwd... Puur gekkenwerk, want dit is gewoon veel te groot om op je eentje legaal te gaan doen. Even ingame checken en dan weet je wel dat het veel werk is, dit zijn de gegevens voor het bouwen van deze stad: [table=header] Dirt|36.000 Stone|5.000 Cobblestone|6.000 Planks|15.000 Stone Slabs|23.000 Glowstone|5.000 Stone Bricks|23.000 Nether Brick|7.000 Endstone|5.000 Redstone|1.100[/table] Maar het blijft natuurlijk leuk, want het blijft Minecraft hè ;D Bewerkt: 5 mei 2012 door Phoenyxar Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Met de hand, maar uiteraard wel met behulp van Too Many Items, iets wat ik eerst zelfs nog niet deed, mijn eerste steden zijn legaal gebouwd... Puur gekkenwerk, want dit is gewoon veel te groot om op je eentje legaal te gaan doen. Even ingame checken en dan weet je wel dat het veel werk is, dit zijn de gegevens voor het bouwen van deze stad: [table=header] Dirt|36.000 Stone|5.000 Cobblestone|6.000 Planks|15.000 Stone Slabs|23.000 Glowstone|5.000 Stone Bricks|23.000 Nether Brick|7.000 Endstone|5.000 Redstone|1.100[/table] Maar het blijft natuurlijk leuk, want het blijft Minecraft hè ;D Als je dat zonder cheaten moest doen werd Glowstone, End Stone Waarschijnlijk het moeilijkste om te verkrijgen. (Als ik glowstone haal in de nether val ik 9 van de 10x te pletter of blaast een ghast mn platformpje op. :$ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Ja ik ken het wel, ik ben ooit eens alles kwijtgeraakt in de Nether omdat ik Glowstone aan het Minen was en daar een Zombie Pigmen opstond die ik niet had gezien, dus raakte ik hem per ongeluk met men Pickaxe... Ja zo'n 15 Angry Pigmen later was ik wel alles kwijt :3 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Haha Klopt ;P Heb jij misschien zin om Alpha te spelen? Heb een Minecraft_server.jar van 1.1.2_01 kunnen bemachtigen ;D Reageren
Shorty_D Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Ook maar ff hier neerpleuren. Mijn dorp/stadje. Het heet Rudenia Entrance Plein Mijn huis Overzicht Er is nog veel meer te zien, maar geen zin om honderden screenshots te maken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Het ziet er erg sfeervol uit, zeker het originele dorpje, enkele van de nieuwbouw-gebouwtjes lijken niet helemaal in het thema te passen (maar die zien er dan op zichzelf er natuurlijk wel goed uit) Leuk stadje! :3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.