Basssss Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Als je dat zonder cheaten moest doen werd Glowstone, End Stone Waarschijnlijk het moeilijkste om te verkrijgen. (Als ik glowstone haal in de nether val ik 9 van de 10x te pletter of blaast een ghast mn platformpje op. :$ Zoveel Nether Bricks is ook best lastig hoor, omdat je ze niet kunt maken moet je complete Nether Fortresses afbreken om die stenen te bemachtigen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Over de +40.000 Blocks Bedrock gaan we dan ook maar zwijgen zeker, dat is een gedoe om die te krijgen hoor Heel de muur is van Bedrock gemaakt, is zo'n 1 KM lang en ±20 blocks hoog Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Als je dat zonder cheaten moest doen werd Glowstone, End Stone Waarschijnlijk het moeilijkste om te verkrijgen. (Als ik glowstone haal in de nether val ik 9 van de 10x te pletter of blaast een ghast mn platformpje op. :$ Zoveel Nether Bricks is ook best lastig hoor, omdat je ze niet kunt maken moet je complete Nether Fortresses afbreken om die stenen te bemachtigen. Ow, ik had Nether Bricks ff verward met NetherRack Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Minecraft op xbox360! Zie me Preview video Exclusive. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 (bewerkt) De officiële trailer, gemaakt door HatFilms, is gewoon te vinden op Youtube hoor, in 720p. Daarnaast is er nog een , en . Bewerkt: 8 mei 2012 door Basssss Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 Campsite gebouwd. Op Snapshot 12w19a Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 (bewerkt) Even een nieuwe render gemaakt: er komt vooruitgang in (wou eerst een nachtversie maken, maar die was jammergenoeg té donker) @BiglifeRPG: is er iets specifiek van Snapshot-12w19a aan je campsite? Of gewoon om even duidelijk te maken dat je niet meer in Alpha speelt? Ziet er trouwens lekker gezellig uit :3 Bewerkt: 19 mei 2012 door Phoenyxar Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 @Phoeny Ja de Large Biomes optie. ^^ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Ja het helpt natuurlijk dat je net op de overgang tussen 2 biomes zit zodat we het merken Net wat liggen rotzooien met een 128x128 texture pack, ziet er allemaal wel mooi uit en zo, maar zo kloppen de kleuren van mijn gebouwen niet meer xD Reageren
vice Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 Hoho, zouden de villagers dan toch eindelijk nut krijgen ? Dit tweette Jeb net, is nog work in progress, dus MISSCHIEN is het zelfs nog niet in 1.3 , weet ook nog niet wanneer die uitkomt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 Ik heb ook gelezen dat het handelen met villagers voor post-1.3 was, aangezien het momenteel g maar klein is en nog moet worden verdiept. Ik kijk anders wel elke week uit naar de weekly snapshots ^^ Reageren
Basssss Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Ik hoop dat het handelen met villagers niet overdreven wordt, dat je bijvoorbeeld niet 20 stacks cobble kunt verkopen en vervolgens miljoenen andere spulletjes kan kopen. Bovendien zou het ook wel grappig zijn als je alleen kan handelen met een villager die een bepaalde kleur jas aanheeft. (Handelsbaas ofzo) Zodat je niet bij elke villager je cobble kunt dumpen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Waarop (Millénaire-modgewijs) die Villagers volledige nieuwe wijken en torens gaan bouwen uit jouw geleverde cobble... Het zou anders wel de enige manier zijn om van je cobble af te komen, buiten het dan natuurlijk te gebruiken voor ALLES wat je dan ook bouwt Reageren
Tomato Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Geplaatst: 27 mei 2012 (bewerkt) Ja, ik hoop dat de 1.3 zo snel mogelijk uit komt, want ik wil alle nieuwe dingetjes proberen. Bewerkt: 27 mei 2012 door Tomato Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Geplaatst: 27 mei 2012 Ja, ik hoop dat de 1.3 zo snel mogelijk uit komt, want ik wil alle nieuwe dingetjes proberen. Afaik zijn er al snapshots? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.