vice Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Geplaatst: 27 mei 2012 (bewerkt) Woeps nvm Naja, (zowat) iedere donderdag komt er idd een nieuwe snapshot uit. Maar het is misschien wel leuker (doe ik ook) om alles in één keer te zien. Ik kijk er wel vids van . Ik hoop toch dat ze nog even wachten, tot de villagers nog wat slimmer zijn. Bewerkt: 27 mei 2012 door vice Reageren
MATHIJS Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Waar is die geilert van een BC? btw, OP is faggot. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Waar is die geilert van een BC? btw, OP is faggot. 1) ? 2) Geen 4chan Reageren
MATHIJS Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Waar is die geilert van een BC? btw, OP is faggot. 1) ? 2) Geen 4chan Nee? ooh... ik wou bijna gore posten. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Hey jongens kom op nou, dit is een Minecraft topic en geen 4chan generals... Even ontopic graag. Reageren
MATHIJS Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Hey jongens kom op nou, dit is een Minecraft topic en geen 4chan generals... Even ontopic graag. Ok ik heb gister nog een blokje op een blokje gezet en villagers vermoord. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Ik heb net met SDK guns mod een slime ge360noscoped, was wel moeilijk want de slime was heel groot. nouja groetjes ik ga slapen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Vandaag voor de eerste keer in mijn leven Netherrack als een Building Block gebruikt... en om nu zelf te zeggen, ik vind het echt wel geslaagt ;P Natuurlijk is de vraag dan wel: zou het er ook nog goed uitzien mocht het niet zijn gebruikt in een Twin Tower-design...? Let ook eens op de brug tussen de 2 torens, ik dacht eerste dat het er heel derpy ging uitzien, maar vind het vrij abstract en geslaagt Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Iemand die nog een leuke NL Server weet? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Iemand die nog een leuke NL Server weet? tweakcraft.net, speel ik zelf ook op. Hier de site http://www.tweakcraft.net/ Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 juni 2012 Rapport Geplaatst: 24 juni 2012 Vandaag ook weer gestart met een eigen server , leden trekken is een stuk moeilijker dan 1,5 jaar geleden hoor! Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Waarom loopt mn pc vast terwijl ik minecraft speel? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Waarom loopt mn pc vast terwijl ik minecraft speel? Hoe moeten wij dat weten? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Geplaatst: 2 juli 2012 Waarom loopt mn pc vast terwijl ik minecraft speel? Java goed installeren. Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Ik heb trouwens welvaak rieren etc achter me aanlopen en sommige vermenigvuldigen zich ook bij mijn huis en dan lopen ze achter me aan, grmbl. Hoe fix ik dit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.