vice Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Ik heb trouwens welvaak rieren etc achter me aanlopen en sommige vermenigvuldigen zich ook bij mijn huis en dan lopen ze achter me aan, grmbl. Hoe fix ik dit? Sorry, maar wat zijn rieren ? Als je een silverfish bedoelt (want die doen normaal wat jij zegt) dan moet je bij een stronghold goed kijken welke blokken je breekt. Want hoe meer van die silverfishes je doodt, hoe meer eruit de muur komen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 (bewerkt) Volgens mij heeft hij het gewoon over willekeurige dieren Cabyon, speel je in een oudere MC-versie? (heb het ooit zelf voorgehad in 1.7.3, had uiteindelijk iets van een 200 Wolven die me volgde, heb mezelf toen verdronken >:3 ) Bewerkt: 3 juli 2012 door Phoenyxar Reageren
vice Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Idd. En anders zou ik zeggen: selecteer geen wheat terwijl je rondloopt . Want als je wheat vasthebt dan volgen ze je. Daarmee kan je dieren breeden (omdat er anders zelden nog eentje spawnt), en kan je ze dus ook makkelijk naar een boerderij of zo lokken. Dus ze allemaal uitmoorden is ook niet slim. (al leven er wss meer dan 1000 dieren in 1 minecraft wereld xD). Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 (bewerkt) Bij mij lopen er zo goed als geen meer rond, is op zich niet zo erg, want anders zitten men steden weer compleet onder de beesten >:3 Hebben ze de spawnrate dan echt verlaagt (want dat zou veel verklaren voor mij) Edit: lichte verveling resulteert in: Heb al 4 screens gemaakt en ga zo heel de vooruitgang kunnen vastleggen xD Bewerkt: 3 juli 2012 door Phoenyxar Reageren
Basssss Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Dieren respawnen gewoon niet meer. Je moord ze eenmaal uit en ze komen nooit meer terug in de chunks waar ze zijn vermoord. Ze spawnen alleen met het genereren van nieuwe chunks, wat dus alleen gebeurd als je verder weg gaat verkennen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Dat verklaart waarom ik daarstraks ineens te midden van 15 schapen zat, terwijl ik er noormaalgezien gewoon nooit eentje zie. Ach ja, goede zaak, als ik een mob wil pak ik wel een egg uit me inventory Vazra Dhun zit al aan verdieping 3 Reageren
vice Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Geplaatst: 3 juli 2012 Dieren respawnen gewoon niet meer. Je moord ze eenmaal uit en ze komen nooit meer terug in de chunks waar ze zijn vermoord. Ze spawnen alleen met het genereren van nieuwe chunks, wat dus alleen gebeurd als je verder weg gaat verkennen. Ik heb soms in maps op yt nog een dier weten spawnen. Maar dat gebeurt heel zeldzaam of zo. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 Na een héle ochtend en middag werk is verdieping 16 af, we zitten dus al aan 65 van de 177 meter xD Ik wou even een map van mijn complete wereld uploaden ter vergelijking, maar die is blijkbaar te groot voor imageshack... Reageren
Woody268 Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 Je gaat met niet zeggen dat je dat allemaal zelfs hebt zitten minen. Reageren
vice Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 Je gaat met niet zeggen dat je dat allemaal zelfs hebt zitten minen. Aan de balk onderaan te zien lijkt me dat eerder creative mode te zijn (dus je kan onbeperkt bouwen). Of hij moet toevallig van alles nog 1 blokje hebben xD. Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 Hij heeft geen levensbalkje dus dit is 100% zeker creative. Reageren
Woody268 Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 Via INVedit kan je ook oneindige spullen nemen hoor. Reageren
vice Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 Maar creative is veel makkelijker . Dan kan het gewoon ingame, al kan je dan wel moeilijk naar bv. survival overschakelen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2012 Rapport Geplaatst: 4 juli 2012 (bewerkt) Ik heb TMI dus dat is dus gewoon Creative via de Inventory. En ik heb voor de eerste keer in mijn leven MCEdit gebruikt (wou ik oorspronkelijk nooit doen), ik begon te graven en was het na een kwartier echt zo beu dat ik het gewoon heb weggepoeft... Heb al eens een stad van 200x400 blocks afgegraven (zat ik een maand of 2 aan) dat doe ik echt nooit meer hoor Aangepaste map...: (schaalgewijs: de korte kant van de stad rechtsvanonder is exact 200 blocks) Dit is een Print Screen van een verkleinde versie van de map, anders neemt imageshack het niet aan (veel te groot) De echte volledige map is 12682x6106 pixels xD Bewerkt: 4 juli 2012 door Phoenyxar Reageren
vice Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 (bewerkt) 1 augustus komt Minecraft versie 1.3 uit. Met een week daarvoor een soort 'test release' .Je kunt nu ook al de snapshot spelen. Enkele veranderingen: - Emerald Ore (& traden met villagers) - Desert temples - Jungle Temples - red stone wire (soort van val) - Je kunt nu boeken schrijven () - Nieuwe soorten trappen, ... - veel engine veranderingen, waaronder: * de SP werkt nu ook soort van MP, waardoor je LAN servers kunt starten. (hierdoor is het spel wel zwaarder geworden). -* veel bugfixes Enkele uitgestelde dingen: - De mod API - De zwarte 'lightning' bugs - Betere performance (door de verzwaarde SP) dit alles zal pas in versie 1.4 (of later) komen waarschijnlijk. BRON: http://www.mojang.com/ Bewerkt: 5 juli 2012 door vice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.