Phoenyxar Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Geplaatst: 5 juli 2012 Pas op 1 Augustus??? Ik was van plan pas aan mijn nieuwe stad te beginnen wanneer 1.3 ging uitkomen, goed dat ik dat niet heb gedaan Maar ja, dan is er tenminste een datum, ik zit er al echt lang op te wachten =3 PS: KLAAR! Voor de geïnteresseerden, zwarte lightning bug (in vice' lijstje) op de voorkant van Verdieping 28 tot 38 Reageren
myron.b Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 Ik speel sinds vandaag Minecraft en ik vind het wel leuk.Ben nu bezig met een huis bouwen. Maar kun je ook die spinnen eruit'halen' ? Want ik ben bang voor alles wat op een spin lijkt. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 Ik speel sinds vandaag Minecraft en ik vind het wel leuk.Ben nu bezig met een huis bouwen. Maar kun je ook die spinnen eruit'halen' ? Want ik ben bang voor alles wat op een spin lijkt. Je kunt bij de instellingen bij het niveau: "Vreedzaam" instellen. Als je als taalinstelling Engels hebt, ga dan naar Settings > Difficulty en dan Peaceful Dan zijn er geen monsters (spinnen, enz.) meer. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2012 Rapport Geplaatst: 9 juli 2012 Denk er dan natuurlijk wel aan dat de challenge van survival bijna zogoed als verdwijnt als je op Peaceful speelt En ondertussen ziet Avra Dhun er, 4 dagen na de voltooiing van de Vazra Dhun er zo uit: Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 juli 2012 Rapport Geplaatst: 10 juli 2012 Hey mensen even een vraagje, moet mijn laptop minecraft aan kunnen om als server te dienen? Ik wil namelijk kijken of ik mijn oude laptop zover kan krijgen om een minecraft server op te laten lopen maar dan moet ik natuurlijk wel weten of het kan. De reden dat ik niet voor mijn normale PC kies is het simpele feit dat ik dan niet zo veel de server online kan houden en met de laptop wel (stroom verbruik). Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2012 Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 Hey mensen even een vraagje, moet mijn laptop minecraft aan kunnen om als server te dienen? Ik wil namelijk kijken of ik mijn oude laptop zover kan krijgen om een minecraft server op te laten lopen maar dan moet ik natuurlijk wel weten of het kan. De reden dat ik niet voor mijn normale PC kies is het simpele feit dat ik dan niet zo veel de server online kan houden en met de laptop wel (stroom verbruik). Om een minecraft server te draaien heb je voornamelijk veel RAM nodig, maar een stevige CPU is ook wel fijn. Reageren
vice Geplaatst: 11 juli 2012 Rapport Geplaatst: 11 juli 2012 (bewerkt) Hey mensen even een vraagje, moet mijn laptop minecraft aan kunnen om als server te dienen? Ik wil namelijk kijken of ik mijn oude laptop zover kan krijgen om een minecraft server op te laten lopen maar dan moet ik natuurlijk wel weten of het kan. De reden dat ik niet voor mijn normale PC kies is het simpele feit dat ik dan niet zo veel de server online kan houden en met de laptop wel (stroom verbruik). Volgens de wiki zijn dit de specificaties: The more memory your computer has, the better. It's recommended to have more than 2 GB, that way plenty of ram is left over for the operating system, and you have the possibility of allocating more to the Minecraft server. Minecraft servers, as of 1.1.0, can use multiple cores, so now they won't sit idle. Je kunt ook op http://canihostaminecraftserver.com/ kijken of je een server kunt draaien. Het is op zich wel goed dat je een aparte pc zou gebruiken, want ik heb al gehoord dat mensen die hun pc voor hosten & gewoon gebruik gebruiken, vaak beperkt zijn omdat de server toch behoorlijk zwaar is als je er ook op wilt gamen bijvoorbeeld. Bewerkt: 11 juli 2012 door vice Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 13 juli 2012 Rapport Geplaatst: 13 juli 2012 Ben zelf in Creative aan een eigen eilandje begonnen. Reageren
Megadreams Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Sfeerview van het cruiseship dat ik in mijn eentje aan het bouwen ben in de minecraft server van Covesight. Note wel dat er bijvoorbeeld nog geen ramen zijn omdat ik nog aan het interieur moet beginnen, ik ben nog steeds bezig met de buitekant in orde te maken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 (bewerkt) Nu kan dit lullig klinken, maar had je hem niet beter wat hoger gemaakt? Enkel tot het dek wat hoger bedoel ik dan, heb je meer verdiepingen aan kamers en zo Maar ik vind het er wel al leuk uitzien, heb je me direct ook een idee gegeven wat ik in één van mijn baaien kan gaan bouwen Ik wil opnieuw een verhoging van de Height Limit... Bewerkt: 16 juli 2012 door Phoenyxar Reageren
Megadreams Geplaatst: 16 juli 2012 Rapport Geplaatst: 16 juli 2012 Een deel van de kamers zullen onderwater terecht komen. Ik heb het al helemaal uitgedacht hoe ik het maak. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 17 juli 2012 Rapport Geplaatst: 17 juli 2012 (bewerkt) Ik ben in de Covesight server aan een klein huisje aan een meer/zee begonnen. Screens: UPDATE: Bewerkt: 18 juli 2012 door Sammie_GTA Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Geplaatst: 26 juli 2012 Ach ja, nu dat Avra Dhun stilletjes aan daadwerkelijk de vorm van een stad begint aan te nemen post ik even een map-screen van de stad (printscreens zijn nutteloos, veel te klein) De stad beslaat al een kleine 0,111 km² - wat kortgezegt 1/23e van de totale oppervlakte is xD Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 juli 2012 Rapport Geplaatst: 26 juli 2012 En hoeveel blocks bij hoeveel blocks is het? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2012 Rapport Geplaatst: 27 juli 2012 329 op 336 blocks momenteel en het streef doel is ±1900 blocks van Noord-Zuid (West-Oost is wat moeilijker te bepalen ) Rarara, welke block is er momenteel het meeste gebruikt... en hoevaak! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.