Jump to content

Benzineprijzen

ERRWINS

Recommended Posts

Nadat de benzineprijs voor het eerst in vier jaar eens omlaag gaat, besluit de overheid om de accijns omhoog te gooien in 2015, waardoor de benzine weer duurder wordt. Hiermee heeft Nederland de hoogste accijns op brandstof van heel Europa. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de grensstreek (waar ik ook onder val) massaal naar Duitsland of België gaat om te tanken.

Wat vinden jullie van deze brandstofkwestie?

Bron: Telegraaf

Brandstofprijzen vlak over de grens, in Duitsland:

Datum foto: 10 december 2014

benzineyod5z.jpg

Bewerkt: door ERRWINS
Delen op andere websites

• Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NicolaB

10

• TheDutchWesley

7

• GolfG60

6

• kelwin

5

Leuk he? En hun maar denken waarom ze zoveel inkomsten mislopen....

Ik denk dat je eerder meer verkoopt als het een stuk goedkoper wordt dan europa. Dan heb je bijv. 100 klanten voor 50 euro is 5000 euro in plaats van 25 klanten voor 100 euro is 2500.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Delen op andere websites

Huidige orde..leuk he? Kunnen niet nadenken.

Hoe help je de pomphouder aan de grens om zeep..

Het is inderdaad lullig voor de pomphouder aan de grens, maar de regering helpt hier aan mee. Zo probeert de regering ook met Duitsland te overleggen om daar de grenspompen duurder te maken, maar vooralsnog wil Duitsland daar niet aan meewerken.

Delen op andere websites

Woon 5 minuutjes van de Duitse grens af, tank meestal zelf Super, hier is het nog iets goedkoper zelfs.

Super E10 zit atm op 1,27 en Super 95 zit op 1,32, dat zijn nog eens leuke prijzen en ook eens een bemande Shell tankstation.

Bewerkt: door GolfG60
Delen op andere websites

Huidige orde..leuk he? Kunnen niet nadenken.

Hoe help je de pomphouder aan de grens om zeep..

Het is inderdaad lullig voor de pomphouder aan de grens, maar de regering helpt hier aan mee. Zo probeert de regering ook met Duitsland te overleggen om daar de grenspompen duurder te maken, maar vooralsnog wil Duitsland daar niet aan meewerken.

nee uhh, gewoon in Nederland aan de grens goedkoper maken!
Delen op andere websites

Je tankt geen E10? Dat deed ik namelijk wel met mijn Golf 3. Op een volle tank reed ik er ongeveer 75-100km meer.

Ik reed op super 95 iets van 1:17 ongeveer, en dan reed ik gewoon 130 op de snelweg, met 90/100 op de snelweg zou ik denk ik de fabrieksopgave van 1:18,9 wel moeten halen.

Delen op andere websites

Huidige orde..leuk he? Kunnen niet nadenken. Hoe help je de pomphouder aan de grens om zeep..

Ja no shit dat Duitsland daar niet aan mee gaat werken.. Hun regering heeft tenminste nog een beetje verstand :7

Delen op andere websites

Mensen aan de grens tanken massaal in belgie of duitseland zelf als we naar belgie gaan (barelenasau) tanken we altijd volle tank daar gewoon 20 cent verscheel met nl maar voor de meeste mensen is het niet te doen aangezien ze in de randstad wonen wij wonen er gemiddeld 1 uur vanaf :(

Delen op andere websites

In duitsland is de benzine nu € 1,249. Tijd om dit weekend een paar volle tanks mee te nemen! Leuke combinatie met vuurwerk trouwens in de achterbak, je hoeft maar een drempel te hard te nemen en...*

*sarcasme natuurlijk. Vuurwerk verkopen ze los in de winkel en je kan gooien wat je wilt.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat deze nationale benzineprijzen bij mij niet zo hoog zitten. Anders vind ik de internationale ontwikkelingen, dat vind ik echt interessant om te volgen.

http://fd.nl/beurs/1084730/olieprijs-daalt-verder-na-rapport-iea

http://www.bnr.nl/nieuws/376193-1412/opmars-elektrisch-rijden-hapert-door-lage-olieprijs

Leuk hé, onder een andere bril er naartoe kijken :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...