salva-mea Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 inderdaad haha, net al sneeuwballen gevecht gehouden. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Yess eindelijk sneeuw , hoop dat ik nog en beetje tijd heb met kerst om ook inderdaad er meer plezier aan te beleven. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 het ligt er nu... Sneeuwballen gooien jongens!!!! >>> Door thebig: Topic samengevoegd met hoofdonderwerp.<<< Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) WEAZEL NEWS SPECIAL Van uw verslaggever Tommie59. LOS SANTOS/BLAINE COUNTY - Vandaag is er iets heel raars gebeurd in Los Santos en Blaine County, het is vandaag begonnen met sneeuwen! Hoe kan het dat het opeens gaat sneeuwen in het hete San Andreas? We vroegen het Joriz, van GTAgames.nl, en zijn antwoord was: "dit kan maar één ding betekenen; DE ALIENS KOMEN!" Moeten we ons zorgen gaan maken? Volgens Turbojet niet: "Dit is toch lekker? Ik ga de aliens maar bedanken, eerst eten ze mijn vieze broeken op zodat ik niet ze meer hoef te wassen, en nu zorgen ze voor sneeuw! Dank jullie wel aliens! Kortom, sneeuw in Los Santos! Geniet er maar van zolang het kan, maar pas op voor die irritante sneeuwballen. Bewerkt: 24 december 2014 door tommie59 Reageren
Sanchezmoto Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 het sneeuwd !! Sneeuwt met een T Reageren
nolms Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 sneeuwd met een d is dialect, erg lokaal. alleen ik gebruik dat Reageren
maartenvdz Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) Eigenlijk vind ik dat je in single player snow mode on/off functie moet hebben. Gewoon als leuk extratje voor single player. Kijk dat je het hele jaar geen sneeuw kan hebben in online snap ik maar gewoon paar keer in single player aan gooien voor de lol lijkt mij wel gaaf ik heb geen sneeuw in story mode maar wel in online (xbox 360) raar toch Bewerkt: 24 december 2014 door maartenvdz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Klopt. Het is ook alleen voor Online. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Klopt. Het is ook alleen voor Online. wrrm alleen in on Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Moet je niet aan mij vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.