Jump to content

Villa´s en huizen.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

In gta V heb je een website met de naam Lenny Avery.

En ik vraag me af of deze website snel gebruikt kan worden door ons online spelers om een

echte villa aan te schaffen in gta V met een zwembad, grote tuin en hopelijk een grotere garage. :D

Wat denken jullie? En zal het ook voor de current gen zijn?

Ik denk zelf dat deze website wel eens gebruikt zou kunnen worden als de heists er zijn. Ik denk echt dat de heists DLC voor gta Online een hele uitgebreide DLC zal zijn vol met supercars en misschien deze nieuwe mogelijkheid om villa's te kopen. Namelijk omdat de meeste mensen in gta online al rijk zijn en heists dan alleen maar gespeeld word voor de fun in plaats van voor het geld. Ik heb zelf nu 3 huizen en alle auto's die ik wil. Dat wil Rockstargames natuurlijk uitbreiden door villa's te kunnen verkopen en meer supercars. Dan gaan mensen heists doen en tonnen aan geld verdienen.

Thats my theory :D

Wat denken jullie? :D

Gr GTAKevin023.

Kleine tip voor Rockstar! :D :D :D (Nice garage! :D Hmm, 20 plaatsen per villa is wel voldoende! :D :D )

5602824135_9cd76678a6.jpg

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wil mag je mij dan wat geld lenen :D mits je zegt dat de meeste mensen in Online al rijk zijn. Ik heb amper 127.000$ niet eens genoeg om een huis te kopen. heb wel een flat met 10car en dan nog eens garage met 10 car, maar hoogste bedrag dat ik ooit had opstaan was 750.000$, dus nog niet genoeg om zo een dure slee aan te schaffen. Nuja ik haal men geld dan ook enkel uit auto's verkoop (om de ... uur) en missie wanted car Simeon. Heist met vrienden = vrienden die u meteen dood schieten zonder je zelf wapens hebt of iets misdaan hebt !!!!! :(

Link to comment
Delen op andere websites

In de singleplayer kan je een missie doen met betrekking op Lenny Avery Real Estate waarbij je zijn concurrent helpt.

Dit dekt de reden waarom de site er is.

Echter speelt de singleplayer zich in de toekomst af dus kan er inderdaad wat mee gedaan worden in GTA online. Het zijn mooie huisjes op zijn site!

Link to comment
Delen op andere websites

In de singleplayer kan je een missie doen met betrekking op Lenny Avery Real Estate waarbij je zijn concurrent helpt.

Dit dekt de reden waarom de site er is.

Echter speelt de singleplayer zich in de toekomst af dus kan er inderdaad wat mee gedaan worden in GTA online. Het zijn mooie huisjes op zijn site!

hzo in de toekomst?

Link to comment
Delen op andere websites

Het 'verhaal' van de multiplayer speelt zich chronologisch voor het verhaal in de singeplayer af. Wat je allemaal doet met je poppetje gebeurt dus eigenlijk voordat Michael, Trevor en Franklin met elkaar gaan samenwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het 'verhaal' van de multiplayer speelt zich chronologisch voor het verhaal in de singeplayer af. Wat je allemaal doet met je poppetje gebeurt dus eigenlijk voordat Michael, Trevor en Franklin met elkaar gaan samenwerken.

maar online heeft toch helemaal niks met story te maken , dit staat er toch los van ?
Link to comment
Delen op andere websites

Als je gaat kijken naar de dingen die in de singleplayer gebeuren zoals:

Het houten huis dat Trevor opblaast en daarna niks meer is dan een hoop puin

en je gaat dan in Online kijken naar die plek, zie je dat het nog gewoon intact is. Dat duid er dus op dat de SP na de MP komt. Logica... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De persoon die ik bedoel heeft geen rol in het verdere verhaal dus de moord heeft geen verdere consequentie.

Maar omdat online zich afspeelt voor de story, is die bewuste persoon daar dan ook gewoon nog springlevend,

simeon

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wil mag je mij dan wat geld lenen :D mits je zegt dat de meeste mensen in Online al rijk zijn. Ik heb amper 127.000$ niet eens genoeg om een huis te kopen. heb wel een flat met 10car en dan nog eens garage met 10 car, maar hoogste bedrag dat ik ooit had opstaan was 750.000$, dus nog niet genoeg om zo een dure slee aan te schaffen. Nuja ik haal men geld dan ook enkel uit auto's verkoop (om de ... uur) en missie wanted car Simeon. Heist met vrienden = vrienden die u meteen dood schieten zonder je zelf wapens hebt of iets misdaan hebt !!!!! :(

whut? Ik haal zo elke dag legit 250k binnen.

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wil mag je mij dan wat geld lenen :D mits je zegt dat de meeste mensen in Online al rijk zijn. Ik heb amper 127.000$ niet eens genoeg om een huis te kopen. heb wel een flat met 10car en dan nog eens garage met 10 car, maar hoogste bedrag dat ik ooit had opstaan was 750.000$, dus nog niet genoeg om zo een dure slee aan te schaffen. Nuja ik haal men geld dan ook enkel uit auto's verkoop (om de ... uur) en missie wanted car Simeon. Heist met vrienden = vrienden die u meteen dood schieten zonder je zelf wapens hebt of iets misdaan hebt !!!!! :(

whut? Ik haal zo elke dag legit 250k binnen.

no live
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wil mag je mij dan wat geld lenen :D mits je zegt dat de meeste mensen in Online al rijk zijn. Ik heb amper 127.000$ niet eens genoeg om een huis te kopen. heb wel een flat met 10car en dan nog eens garage met 10 car, maar hoogste bedrag dat ik ooit had opstaan was 750.000$, dus nog niet genoeg om zo een dure slee aan te schaffen. Nuja ik haal men geld dan ook enkel uit auto's verkoop (om de ... uur) en missie wanted car Simeon. Heist met vrienden = vrienden die u meteen dood schieten zonder je zelf wapens hebt of iets misdaan hebt !!!!! :(

whut? Ik haal zo elke dag legit 250k binnen.

Dan doe je dat door grote missies en overvallen? Want ik speel enkel puur in mijn 1tje en hou me bezig met vooral wagens verkopen, Simeon wagens leveren, races in mijn 1tje doen, en zo af en toe eens een geldtransport overvallen. Verder doe ik nooit meer met andere mensen, die knallen je meteen af !!! Ben ook al veel ouder dan de meeste GTA'ers dus schoolvrienden heb ik niet meer he om samen te spelen. Ik heb ook een gezin waaronder dochter van 19 jaar !!!!!

Ik spele gewoon om leuk is van vroeger GTA's en je veel dingen niet kan in het echt met je wagen :D

Of ik daarom saai ben of geen leven heb zoals Maarten vdz beweert, dat betwijfel ik ;)

Nuja, 250k haal ik nooit binnen, max op 1 dag ongeveer 50.000 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Ik speel no live deze vakantie. Ik zit minimaal 12 uur per dag te gamen. Maar binnen een uur heb je ook al een hoop bij elkaar hoor.

Om toch ontopic te blijven:

Zie je het al voor je? 10 andere spelers zwemmen in je 'eigen' zwembad. :D

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...