Jump to content

WTF PSN onderhoud?


salva-mea

Recommended Posts

Hoe de fuck kan je nou op kerstavond onderhoud gaan plegen op het PSN netwerk, damn wat een debielen bij Spny zeg.

VERDOMME ZEG!!!

Sorry moest er ff uit want dit slaat nergens op.

Hebben meerdere mensen hier problemen mee??

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, poe hee, mogelijk omdat tijdens kerstavond normaliteit de meeste mensen niet gaan gamen maar kerst gaan vieren, en dus minder mensen er last van hebben?

Jup, zou ik ook doen.

En Poe hee, jezus je mag wel wat minder overdreven doen zeg. Het lijkt wel alsof de maan en de aarde zo ineens gaan botsen. Tering zeg. :7 En als je ma gaat stofzuigen is het toch ook nodig? Dan maakt het toch ook niet uit of ze het op kerstavond doet? :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best wel bullshit dat het netwerk überhaupt offline moet zijn? kom op wij betalen er nu toch ook gewoon voor.

En er zijn zat mensen die niet aan die kerst onzin mee doen.

Bewerkt: door aquadesh
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen bullshit. Ik zou het pas bullshit vinden als ik een PS4 kocht met een jaar abonnement PS+ en dat PSN ineens een jaar offline gaat nadat ik die code heb gebruikt en dat abonnement afgelopen is.

Wees blij dat ze dit doen, anders gaat iedereen zeuren dat er lagg is. Niemand wilt dat, net zoals niemand die pillen van z'n random gozer uit de Statusupdates wilt.

EDTI: Ik zie nu pas dat het in GTA: Online staat, maar daar heeft het toch niks mee te maken?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...