Jump to content

Favoriete film van 2014?


SpacyColours

Recommended Posts

Als we dan toch bezig zijn met al die lijstjes, kan deze er ook nog wel bij. Van welke film die dit jaar is verschenen heb jij het meest genoten?

Zelf kijk ik niet vaak moderne films. Het kan zijn dat mijn geheugen wat steekjes laat vallen maar de enige films die ik me kan herinneren van dit jaar zijn Interstellar en Wiplala. Niet veel keuze voor mij dus, al zijn het wel twee totaal verschillende films natuurlijk.

Mijn persoonlijke favoriet van de twee was dan toch Wiplala. Gebaseerd op een boek van Annie M.G. Schmidt, toont het een mooi kindersprookje. Leuk voor het hele gezin!

wiplala1.jpg

EDIT: Oh ja, ik had ook nog The Angry Video Game Nerd Movie gezien. Een beetje een oneerlijke vergelijking misschien, maar vond ik toch de minste van mijn drie films van dit jaar.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Interstellar was een topper, zeker. Niet Nolans beste film, maar ik denk wel de beste film van 2014. Of toch zeker van degene die ik gezien heb. Ook The Lego Movie vond ik geniaal, zeker het vermelden waard.

Goede films in 2014 beperken zich zeker niet tot enkel die twee. Er zijn nog zo veel andere goede films uitgekomen, maar die heb ik niet (kunnen) zien. Dat zal een zoektocht worden naar DVD's! (die geen 20 euro kosten)

Deze zijn onder andere: Gone Girl, Guardians of the Galaxy, X-Men, Captain America,The Grand Budapest Hotel, The Fault In Our Stars (daar twijfel ik toch over...), Boyhood, en nog zoveel meer waar ik nu niet aan denk. Wat heb ik toch veel films gemist dit jaar... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...