Jump to content

FIFA 15 toernooi - PS4

Recommended Posts

• Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Votair

31

• TekaLoca

14

• xCrazyShotgun

13

• Crazy-Ghost

12

Geplaatst:

:ch:

Win ik weer eens een wedstrijd, kan ik hem weer opnieuw spelen.

Maar goed ik ga akkoord. Ik blijf wel bij Chelsea, dus Manchester United is over.

Geplaatst: (bewerkt)

Prima, ik blijf bij Borussia Dortmund. Ik geef jullie nog 1 week de tijd (tot volgende week zondag 1 februari) de tijd om de wedstrijden te spelen. Ik moet btw ook nog tegen Jesper spelen :$. Iedereen ermee eens dat jullie nog een week de tijd krijgen?

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Prima, ik blijf bij Borussia Dortmund. Ik geef jullie nog 1 week de tijd (tot volgende week zondag 1 februari) de tijd om de wedstrijden te spelen. Ik moet btw ook nog tegen Jesper spelen :$. Iedereen ermee eens dat jullie nog een week de tijd krijgen?

Jup.

Geplaatst:

Dus nog even een weekje vrij voor mij of gooi je de nieuwe wedstrijden online zodra die van jullie klaar zijn?

Geplaatst:

Of je tweede team moet slechter (4 sterren ofzo) Want Southampton, Everton, Marseille en Valencia zijn ongeveer gelijk.

Geplaatst:

Dus nog even een weekje vrij voor mij of gooi je de nieuwe wedstrijden online zodra die van jullie klaar zijn?

Weekje vrij voor jou, Teka.

Geplaatst:

Ik kies dan Barcelona, en neem graag de revanche aan tegen ghost. Sorry shotgun, maar als jij ook opnieuw wilt spelen vind ik dat prima

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...