xCrazyShotgun Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Geplaatst: 27 januari 2015 Ik kies dan Barcelona, en neem graag de revanche aan tegen ghost. Sorry shotgun, maar als jij ook opnieuw wilt spelen vind ik dat prima Dat betekend dat ik geen wedstrijd hoeft te spelen?
LionOfHolland Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Wat jij maar wil, ik kan je niet verplichten om een rematch te spelen.
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 De revanche is met 3-2 gewonnen door mij. Tegen LionOfHolland.
Votair Geplaatst: 7 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Volgens mij heb ik nog niet alle uitslagen binnen.
TekaLoca Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Echt, mensen aub, houd jullie aan die deadlines of doe gewoon niet mee.
KoningJesper Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 2-2 hadden voitair en ik gespeeld maar dat wist ie wel denk ik
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Ik hoefde volgens mij geen rematch te spelen, want LionOfholland ging de rematch tegen Crazy-Ghost spelen.
Kaitjee98 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Votair, als je slim bent laat je de mensen die het nog niet gespeeld hebben het een andere keer inhalen. Nu worden de mensen die wel gewoon gespeeld hebben benadeeld.
Votair Geplaatst: 7 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Daar heb je gelijk in. Ik zal proberen morgen of anders maandag een nieuwe speelschema te posten.
Crazy-Ghost Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 (bewerkt) Ik hoefde volgens mij geen rematch te spelen, want LionOfholland ging de rematch tegen Crazy-Ghost spelen. Rare opmerking van je. LionOfHolland heeft enkele weken geleden aan gegeven dat het niet eerlijk is gegaan. Dat is opgelost door hem een beter team te geven. Maar de vorige wedstrijden heeft hij nog wel met een minder team gespeeld. Om het eerlijker te maken heb ik aangeboden om een rematch te spelen. Dat is wel zo eerlijk. Wat jij doet mag je zelf kiezen. Het is dus niet dat het niet 'hoefde'. Het is gewoon hoe eerlijk je het toernooi wil maken. Bewerkt: 7 februari 2015 door Crazy-Ghost
xCrazyShotgun Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 (bewerkt) Ah, op die fiets. Ik begreep het al niet helemaal, maar goed. Ik zal wel de rematch spelen, alleen tot wanneer kan het nog? Bewerkt: 7 februari 2015 door xCrazyShotgun
Recommended Posts