Jump to content

Grand Theft Auto VI


r-ienk

Recommended Posts

Nogmaals, groter is niet altijd beter. Wat heb je aan een map waarbij je maanden nodig hebt om ook maar één punt te herkennen? Persoonlijk vind ik de map van GTA V groot zat voor een leuke spelbeleving.

Dat heb ik dan ook nooit gezegd, maar als het technisch mogelijk is, waarom niet? Ik heb er alle vertrouwen in dat R* in staat is een map te maken waarbij ze de hedendaagse technologie ten volste uitbuiten. Grotere maps zullen daarvan in de toekomst een logisch gevolg zijn, lijkt me.

Bovendien vind ik het juist prachtig dat je na maanden nog altijd de weg niet weet, of dat je ergens voorbij komt waarvan je denkt: dit heb ik nog nooit gezien. Dat heb je in een echte stad toch ook niet, dat je echt élk straatje vanbuiten kent. Er zijn nu eenmaal delen in een stad waar je eerder moet zijn dan andere. Dat gevoel heb ik met mijn stad ook, hoor.

Over de hoofdpersonage's, persoonlijk vind ik één personage genoeg. Oké, GTA V is zeer goed uitgewerkt met drie personage's maar ik heb wel het idee dat ik wat informatie mis uit hun levens aangezien je drie levens bij moet houden. Ja, één vind ik meer dan genoeg smile3.gif

Misschien was het hele plan van R* dat de DLC's daar verdere antwoorden op zouden bieden.

Wel, grappig dat je dat aanhaalt want ik vind de omvang van AC-maps best tegenvallen. Het is niet noodzakelijk klein hoor, maar sinds AC II zijn ze qua grootte vrij gelijkaardig gebleven, het meeste gaat naar het uitbouwen van het detail (vooral merkbaar tussen II en Revelations)

Dat mag misschien wel zijn, maar het punt blijft dat het allemaal wel veel sneller mogelijk is en er vele malen beter uit ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Met wat geluk komt de eerste info volgend jaar

Als we kijken naar hoelang het duurde voordat ze wat los lieten over GTA 5 en de release met GTA4 zat er 3/4 jaar dus ik ga uit van 2017/2018 voordat we überhaupt wat horen. Tussen de releases zelf zat 6/7 jaar (ligt eraan of je kijkt naar de oorspronkelijke release of de daadwerkelijke). Dus ik denk dat we in 2019/2020 zitten voordat we een volgende grote serie hebben. Uiteraard kwam EFLC ook nog tussendoor uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik dan ook nooit gezegd, maar als het technisch mogelijk is, waarom niet? Ik heb er alle vertrouwen in dat R* in staat is een map te maken waarbij ze de hedendaagse technologie ten volste uitbuiten. Grotere maps zullen daarvan in de toekomst een logisch gevolg zijn, lijkt me.

Bovendien vind ik het juist prachtig dat je na maanden nog altijd de weg niet weet, of dat je ergens voorbij komt waarvan je denkt: dit heb ik nog nooit gezien. Dat heb je in een echte stad toch ook niet, dat je echt élk straatje vanbuiten kent. Er zijn nu eenmaal delen in een stad waar je eerder moet zijn dan andere. Dat gevoel heb ik met mijn stad ook, hoor.

Dat Rockstar in de verre toekomst gaat kiezen voor een grotere map lijkt me vrij zeker. Kijk maar waar we nu zijn. Alleen heb ik altijd wel het gevoel dat een map als een soort thuis moet aanvoelen en dat je op een gegeven moment je dingen moet gaan herkennen. Dat heb ik thuis ook. Zuid-oost Drenthe is bij mij heel bekend, en dan moet je wel denken dat het om een straal van 30km gaat.

Waar ik gewoon heel bang voor ben, is dat Rockstar, als ze zo'n grote map zouden produceren, hun oog voor detail gaat verliezen. Als je een immens grote map hebt, dat lijkt het toch (bijna) onmogelijk om het te voorzien van extreem veel detail? GTA V is nu al groot met z'n 55GB :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we een nieuwe GTA op de current-gens wel kunnen uitsluiten. Men heeft V uitgebracht op de next-gen en ik denk dat het voornamelijk is om het te leren kennen om de volgende games rechtstreeks voor die consoles te bouwen.

PS4 en Xbox One zijn current-gen, PS3 en 360 old-gen. Als je die termen gebruikt, doe het dan goed :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het wel wat om een persoon in West Europa te hebben (Amsterdam, Londen?) Een persoon in de VS en een persoon in Zuid Amerika

Amsterdam met alle grachten, drugs en hoeren waar het om bekend staat lijkt mij wel cool :)

Alhoewel Amsterdam ook wel een leuke, duistere en crimineel tintje heeft, moet ik je helaas teleurstellen. Ik quote een klein stukje uit dit artikel.

Zou een GTA in bijvoorbeeld Amsterdam werken?

"Weet ik niet. Ik heb over GTA buiten Amerika nagedacht. Heel veel. Maar, ik denk, als ik voor mezelf spreek, dat GTA echt een Americana-product is. Zou je een goeie game kunnen maken die zich afspeelt in Amsterdam? Ja. Zou het een GTA zijn? Weet ik niet. We hebben het niet gedaan, dus ik kan het niet zeggen. Maar we hebben het vermeden omdat een belangrijk onderdeel van GTA de relatie met Amerika is."

Link to comment
Delen op andere websites

1. In Vice City, mooie zonnige stad en in het HD universum word dat zeker genieten. En voor de mensen die het maar in het hoofd blijven halen: gta in europa is ruk!

2. 1 persoon is wel genoeg, ga je je meer in het character in leven. 3 personen is een chaotische boel, je komt steeds in iemand anders' leef omstandigheden en leven en dat kan soms verwarring opbrengen.

3. een grotere map betwijfel ik als het zich in vice city af speelt, zo groot als LS en blaine country bij elkaar is vice city niet.

4. 2017, geen zin om uitleg te geven waarom. Alleen op ps4/xbox one. ;)

5. zelfde auto's en voertuigen alleen dit keer gelijk in de game. Mooie voertuigen uit voorgaande gta's erin stoppen in de vorm van updates vind ik een beetje jammer. Verder nog wat nieuwe voertuigen zoals een sparrow helicopter ofzo.

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

3. een grotere map betwijfel ik als het zich in vice city af speelt, zo groot als LS en blaine country bij elkaar is vice city niet.

En op basis van wat zeg je dat? Voeg er een groot deel van bijvoorbeeld West Palm Beach, Miami en de Everglades bij en je hebt je best een omvangrijke omgeving hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Het liefst zou ik San Fierro als terugkerende stad willen zien. En dit keer een vele maal grote versie van San Fierro.

Want die vorige versie van de stad was gewoon een miezerige dorp.

2. 1 persoon zou wel genoeg zijn, anders leer je niet echt die personage kennen. Aan de andere kant is het wel chaotisch.

3. De nieuwe Consoles zijn veel krachtiger als de PS3/Xbox 360. Dus een grote map is helemaal geen probleem.

Maar er zit ook een negatieve kant aan het verhaal, want gamers vonden de GTA V map ook al veel te groot en te leeg.

4. Hmm... tussen GTA IV en GTA V zat ook al 5 jaar verschil in. Dus ik denk dat de volgende GTA over 3 jaar wordt aangekondigd.

Hopelijk rond 2018/2019 dat er een nieuwe GTA wordt uitgebracht.

5. Voor mij hoeven ze niet zoveel nieuwe Features toe te voegen. Ik vond GTA V al een topgame, qua gameplay ook.

Dus dat wordt zeker geen paupergame, als ze geen nieuwe Features toevoegen.

Tot zover mijn post over een nieuwe GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een map vrij gegeven die de stad portland weergeeft. Hier kunnen we natuurlijk niks uit halen want het is een zelfgemaakte map. Zelf spreekt alleen portland me ook helemaal niet aan.

onderstaande video bevat de map

Link to comment
Delen op andere websites

In welke stad zal GTA 6 zich afspelen?

- In de 3D Universe zagen we de staat San Andreas, Liberty City en Vice City, dit waren ook de 3 gebieden in de eerste GTA game, het HD Universe heeft op dit moment alleen nog de staat San Andreas (complete staat, San Fierro en Las Venturas horen er op dit moment nog niet bij, en de kans dat deze in een nieuwe gta zou kunnen komen met deze steden zou wel kunnen, ik zou het eerlijk gezecht wel leuk vinden om GTA: V 'Stories' te zien maar dan in nieuwe stukken van San Andreas, in een compleet nieuwe gamewereld) Maar het HD Universe bevat op dit moment nog geen Vice City! Ik denk dat de volgende GTA (GTA: VI) in Vice City is, ben ik niet zeker van maar dat zou op dit moment wel het meest logische zijn, of er moet een 'tussen stop' komen (zoals GTA III, GTA: SA, GTA: VC, GTA: IV), dan zouden de steden San Fierro en Las Venturas weer van pas komen. (ik reken gta vcs, lcs, ctw, advance niet mee, want dit zijn 'Spin-off games').

Maar ik had iets gehoord een hele tijd terug dat rockstar eigenlijk alle werelden van het 3D universe willen na maken zodat de speler hun oude plekken zou kunnen terug vinden, dit zou wel het leukste zijn na mijn mening, maar ik ben niet zeker van deze informatie.

Wat vinden jullie van deze verwachting?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Las Ventures en San Fierro in 1 map, dat zou geweldig zijn. Mijn favoriete stad is verreweg Las Venturas, maar in combinatie met San Fierro zou er voor mij niks beters zijn!

2. Ik hoop op 1 personage, 3 is te chaotïsch vind ik.

3. Niet per se groter maar vooral meer bebouwd. Ik vind de map van GTA San Andreas veel leuker omdat er veel zijstraten zijn, en bijna overal is er wel wat gebouwd. Het voelt dan ook veel groter aan. De grootte van GTA V is opzich goed maar op sommige stukken is het zoals een aantal andere al zeiden te 'leeg'.

4. 2017 zou een logische mogelijkheid kunnen zijn. Tussen San Andreas en GTA IV zat ook 4 jaar, en dat is tussen twee grote spellen. Vind dat wat er tussen zit niet echt bijzonder. GTA IV naar GTA V was 5 jaar. Hopelijk zien we iets van de volgende 'grote' GTA in 2016.

5. GTA is op het moment al ontzettend goed, dus zou het niet weten. Grootste verbeterpunt vind ik dat er veel meer gebouwd moet worden in de map zoals in San Andreas.

Bewerkt: door Neymar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat gta vi pas in 2018 of 2019 uit komt. Met gta v zijn ze ook 5 jaar bezig geweest dus zal met vi ook wel zijn.

New york miami en los Angeles hebben we allemaal al 2 of 3 x gehad dus word tijd voor een nieuwe stad vink ik.

Chicago ofzo lijkt me wel vet een stad met veel bendes en misdaad.

1 hoofdpersonage vin ik ook toch wel beter en zou het wel leuk vinden om met bijvoorbeeld een corrupte agent te spelen.

Dat je een soort dubbel leven hebt en missies voor de politie doet maar ook stiekem samen werkt met de maffia.

Zou bijvoorbeeld ook wel leuk zijn om een x met een jonge gast van 18 te spelen ofzo in plaats van een

ouwe doorgewinterde crimineel van 30 of 40.

De grote van de map maakt me niks uit vind de story line veel belangrijker.

Gta v had maar 70 missies veel te weinig dat moet bij vi echt veel meer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...