Jump to content

[Poule D] Wie is het? - Ezra24rct3] vs Phoenyxar


Bassieboy35

Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    27

  • Phoenyxar

    26

  • Bassieboy35

    7

Vind het een beetje lastig dit. Het lijkt me dat Phoenyxar je eerder had kunnen raden als die vraag beter beantwoord was. Ik stel dus voor om deze laatste en beslissende ronde overnieuw te doen. Ezra24rct3 verdiend hier dus geen punt mee.

Ronde 3

Het speelbord voor potje 3:

[table=header]110px-Mike_Toreno_pasfoto.jpg|110px-ColonelF_pasfoto.jpg|110px-Cesar_1.JPG|90px-Kendl_1.JPG|110px-OG_loc_pasfoto.jpg|KatieZ_pasfoto.jpg

110px-Maccer_pasfoto.jpg|110px-Millie_Klein.jpg|110px-SA_Dwaine.jpg|110px-Denise_pasfoto.jpg|90px-Kent_Paul_1_in_SA.JPG|110px-T-Bone_Mendez_pasfoto.jpg

90px-SA_Pulaski.jpg|110px-B_Dup_pasfoto.jpg|110px-Emmet_pasfoto.jpg|110px-The_Truth_pasfoto.jpg|110px-Ran_Fa_Li.JPG|Michelle_Cannes_pasfoto.jpg

110px-WuZi_Mu_pasfoto.jpg|110px-Big_Smoke_pasfoto.jpg|110px-Tenpenny2.jpg|110px-Catalina_in_SA_pasfoto.jpg|110px-Jizzy_B_pasfoto.jpg|110px-Zero_pasfoto.jpg[/table]

Phoenyxar mag beginnen.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

*sorry voor de late reactie, heb het gisteren druk gehad*

Nee, ik draag geen hoofddeksel.

Draagt jouw personage sieraden? Brillen tellen dus ook weer.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ezra24rct3 heeft deze poule gewonnen met 2 punten tegen respectievelijk 1 punt voor Phoenyxar. Zo gauw poule C is afgelopen krijg je bericht voor de volgende poule. Bedankt voor het meespelen, Phoenyxar!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...