Jump to content

Hoe moet ik me huis verkopen op online


GtaBoyDanny

Recommended Posts

je kunt hem niet verkopen, alleen inruilen tegen een ander huis/garge

Of in andere woorden: verkopen? Je krijgt namelijk een deel van je geld terug. Let wel op: als je verhuist naar een huis met een kleinere garage, gaan er sommige auto's verloren. Meer info vind je op WikiGTA: http://nl.wikigta.or...es_(GTA_Online)

Edit: Over status van auto's: zie hieronder. Bedankt nolms! :bier:

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

die autos verlies je niet meer, die gaan in storage.

je kunt er niet meer in in je garage maar je kunt ze nog wel laten leveren door je mechanic en je kunt ze nog in races gebruiken.

dit is een paar patches geleden veranderd

Link to comment
Delen op andere websites

als je huis nu meer waard is als het huis of de garage die je koopt krijg je geld terug. als het huis of garage duurder is dan de waarde van je huis dan krijg je korting op het huis of de garage die je koopt. de korting is de waarde van je huis. dus stel je koopt een huis dat 500k kost en je hebt een huis dat 200k is dan moet je nog 300k aan geld bijleggen.

maar als je nu een huis hebt dat 200k is en je koopt een huis dat 100k is dan krijg je 100k terug.

Link to comment
Delen op andere websites

als je huis nu meer waard is als het huis of de garage die je koopt krijg je geld terug. als het huis of garage duurder is dan de waarde van je huis dan krijg je korting op het huis of de garage die je koopt. de korting is de waarde van je huis. dus stel je koopt een huis dat 500k kost en je hebt een huis dat 200k is dan moet je nog 300k aan geld bijleggen.

maar als je nu een huis hebt dat 200k is en je koopt een huis dat 100k is dan krijg je 100k terug.

Dit klopt niet, als je je huis inruild krijg je maar een gedeelte terug en niet alles ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb een huis van 160k toen kocht ik er een voor 400k maar heb geen korting gekregen en kan hem ook niet verkopen en dan de helft krijgen

Lees je zin nog eens goed. Je kan je antwoord daar wel uithalen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...