Dexist Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Van reddit: http://imgur.com/a/h4fTP#0 Een aantal foto's van een grote stad die enigszins realistisch aandoet. Laat ook goed zien hoe mooi en groots het spel is. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Omfg........ Heb trouwens een stad gemaakt welke niet binnen 10 minuten failliet is. Heb wel 3 leningen afgesloten, maar daar hou ik m'n kop wel over. Reageren
Dexist Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Gewoon goed door groeien en je kan ze binnen no-time afbetalen . Tenminste dat hoop je dan Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Van de 20.000 lening moet ik nog 12.000, van de 2e moet ik nog 10.000 en van de 60.000 moet ik nog.... 59.000 Sta inmiddels al hard in de min ofc (-9000) Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Hoe duur is dit spel? Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Omfg........ Heb trouwens een stad gemaakt welke niet binnen 10 minuten failliet is. Heb wel 3 leningen afgesloten, maar daar hou ik m'n kop wel over. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Kijk eens aan, eindelijk weer een goede city builder. Jammer alleen dat ik het dit weekend druk heb met examens en dus waarschijnlijk pas volgende week zal kunnen spelen. :c Reageren
Dexist Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Hoe duur is dit spel? 27,99€ voor de normale versie. 36,99€ voor de deluxe versie. Beide op Steam. Waar zijn we toch zonder de wijsheden van Nicola! Reageren
NicolaB Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Waar zijn we toch zonder de wijsheden van Nicola! Blijf dat een gek plaatje vinden... Alsof iemand niet weet dat lenen geen geld kost en door dat onzinnige plaatje miraculeus tot het verstand komt om zijn lening niet af te sluiten, omdat het meer geld kost dan dat het opbrengt. Maagoe... Cities: Skylines is het onderwerp. Ik ga ook kijken of ik het ga aanschaffen. Ik twijfel wel iig nu de spellen volgens mij niet erg veel van elkaar verschillen (Cities XL en deze). Daarbij vind ik de prijs nu veel te duur. Maar goed, ik kan er ook voor goedkoper aan komen Reageren
Dexist Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 GTA V is nagemaakt in Cities: Skylines. Ziet er toch best goed uit. Door: grockefeller Link naar download(steam workshop): klik Je kan de map dus ook zelf spelen in Cities Skylines. Klik hier voor een lege GTA V map. klik hier voor meer plaatjes! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Wauw, dat ziet er goed uit. Ik zou er het geduld niet voor hebben om alles precies na te maken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Had net dit topic opgezocht om hetzelfde te posten Reddit ftw Maar een indrukwekkend stukje werk, inderdaad. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Wauw, je kan gewoon elk plekje herkennen. Dit is echt heel netjes nagemaakt! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Lijkt me een fantastische game! Ik heb me een redelijk aantal uurtjes vermaakt met SimCity, ondanks de vele irritatiepuntjes die nog steeds niet weggewerkt zijn (zie bijvoorbeeld de maps van beperkte grootte). Het concept van een city-builder blijft me in ieder geval boeien en door die screenshots die Dexist deelde begint het al helemaal te kriebelen... Het SimCity gevoel komt weer naar boven, maar dit keer vertienvoudigd... Tjonge, wat een spel, gaan we zeker nog eens kopen! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 maart 2015 Rapport Geplaatst: 14 maart 2015 (bewerkt) Ik heb nog zo m'n twijfels over de game.... Het ziet er wel "over-the-top" uit, maar Cities Skylines is nogal duur. Voor de rest kan je gedetailleerde steden bouwen, maar ben bang dat de game op mijn PC enorm gaat laggen en dat is niet de bedoeling. Bewerkt: 14 maart 2015 door bountyskull_10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.