aron24 Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 (bewerkt) Gelieve hier uw reacties achter te laten Bewerkt: 1 februari 2015 door aron24 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Hoe schrijf je je in? Reageren
Dastard Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Ging net hetzelfde vragen als hierboven. Ziet er overigens erg leuk uit Reageren
aron24 Geplaatst: 1 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Dit gebeurt automatisch als je bij de eerste vragenronde naar mij toe stuurt. Dan heb je ingeschreven. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Ik neem aan dat je automatisch deelneemt door in te zenden? Okej, ik zie morgen wel (of wanneer het officieel begint)! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Oke likt mij leuk om mee te doen Reageren
Dexist Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Ben bang dat ik te weinig tijd zal gaan hebben om mee te gaan doen . Maar ik ga het wel volgen! Wanneer start deze contest eigenlijk? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 De contest zal vandaag van start gaan, zodra aron24 de hoofdtopic updatet. Je kunt elke dag inspringen, dus dat is geen probleem. Aan het einde van de week worden de antwoorden bekeken en de winnaar bekend gemaakt Reageren
Dexist Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Ik neem aan de we 24 uur de tijd krijgen voor de vragen van de dag? Dus voor de eerste vijf tot morgen 15:49? Reageren
aron24 Geplaatst: 2 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Ik neem aan de we 24 uur de tijd krijgen voor de vragen van de dag? Dus voor de eerste vijf tot morgen 15:49? Jep, zal het er even bijzetten. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Stomme vraag, krijgen wij ook nog de antwoorden? Wil wel eens zien wat ik goed en fout had namelijk Reageren
Dexist Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Gefeliciteerd Golf! thebig en bierbuikje natuurlijk ook! Mooi podium . Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Stomme vraag, krijgen wij ook nog de antwoorden? Wil wel eens zien wat ik goed en fout had namelijk Antwoorden: Bonusvraag: 09 november 2006 Vragen: 1. 'Sex, drugs and rock 'n roll'. Wat is, op deze drie na, de belangrijkste rol in Grand Theft Auto V? (Geld) 2. Grand Theft Auto V is immens groot, en was heel wat jaartjes in productie. Hoeveel pond kostte het Rockstar om Grand Theft Auto te maken? (170 miljoen pond) 3. Grand Theft Auto V is met motion-capture bewerkt, en dat levert levensechte uitdrukkingen op. Welke scene is volledig geïmproviseerd? (Beginscène van 'Fresh Meat') 4. Grand Theft Auto V is al ruim één jaar uit, maar toch zijn er nog dingen niet ontdekt. Wat is er nog niet ontdekt? (Betekenis van de afbeeldingen op Mt. Chilliad. Een mogelijke jetpack?) 5. Trevor heeft ook emoties en gevoelens. Hoe heet de vrouw waar Trevor zielsveel van houdt? (Patricia Madrazo) 1. Liberty City is een grote stad, en daar speelt openbaar vervoer een belangrijke rol. Wat is er zo speciaal aan de bussen? (Ze hebben geen dienstregeling) 2. Rockstar heeft veel dingen mogelijk gemaakt in Grand Theft Auto IV, maar heeft ook dingen weggelaten. Waar kun je niet meer in klimmen? (Telefoonpalen) 3. Ook liefde speelt een grote rol in Grand Theft Auto IV. Zo is Niko druk op zoek naar het vrouwelijke geslacht. Hoeveel vriendinnen zijn er beschikbaar nadat Niko 'uit de kast' is gekomen? (3) 4. Keuzes maken in het leven is moeilijk, zelfs voor Niko. Hoeveel keuzes moet hij maken? (7) 5. Niko moet zich wel veilig voelen in Liberty City, hoeveel plekken heeft ie uiteindelijk om te schuilen? (5) 1. Tunen was een grote doorbraak binnen Grand Theft Auto. Welke voertuigen kun je tunen in Loco Low Co? Blade Broadway Remington Savanna Slamvan Tahoma Tornado Voodoo 2. GTA San Andreas was op vele vlakken baanbrekend. Er was nu iets mogelijk waar spelers lang op hadden gewacht, wat was dit? (Mogelijkheid tot zwemmen) 3. De 'Hot Coffe mod' van PatrickW heeft voor veel opschudding gezorgd. Waarom heet deze mod 'Hot Coffee'? (In Amerika is het gebruikelijk om mensen uit te nodigen voor koffie na een dat. Hiermee wordt echter seks bedoelt. 4. Samen spelen is altijd leuk, zo ook met GTA San Andreas. Hoe heetten de twee multiplayers? (MTA: Multi Theft Auto, SA:MP: San Andreas Multi Player) 5. GTA San Andreas had een speciale editie. Wat was er anders aan deze speciale editie? (Het bevatte 'The Introduction' video.) 1. Vice City heeft een geweldige setting, maar is het nu een prequel of een sequel van GTA Vice City Stories? (Sequel) 2. De burgemeester van Vice City heeft stad flink onderhanden genomen voordat we er naar toe konden gaan. Hoeveel veranderingen zijn er geweest? (7) 3. Vice City is geïnspireerd op de film Scarface en vele andere dingen wat met maffia te maken heeft. Hoe vaak komt het woordje 'prick' voor in het spel? (10) 4. Er is een hotel waar men een penis kan bezichtigen op een bepaald tijdstip. Op welk tijdstip is dit? {23:00) 5. Goed gedrag moet worden beloond, wanneer en hoe word dit beloond? (Wanneer je een agent helpt om een vluchteling te pakken. Dit doe je door hem neer te slaan met je vuisten.) 1. Wat was de reden dat de uitgave van GTA III werd uitgesteld? (De aanslagen op de Twin Towers in New York op 11 september 2001) 2. Wat is er veranderd aan GTA III. wat nu nog steeds wordt gebruikt? (BOX art) 3. Waar heeft de beginscène van GTA III zich afgespeeld? (Ghost Town, achter de heuvels) 4. Welke karakters komen in meerdere GTA's voor? (Claude Catalina Miguel 8 Ball Mickey Misty Tony Cipriani Ma Cipriani Salvatore Leone Maria Latore Asuka Kasen Ray Machowski Leon McAffrey Phil Cassidy Donald Love El Burro King Courtney 5. Met welke wagens kun je de submissie 'Taxi-Driver' doen? (In alle mogelijke wegen) (Alle voertuigen) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Was wel grappig om mee te doen, maar had eigenlijk wel gehoopt dat we nog meer screems zouden krijgen om de release datum te raden. Reageren
thebig Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 3. Ook liefde speelt een grote rol in Grand Theft Auto IV. Zo is Niko druk op zoek naar het vrouwelijke geslacht. Hoeveel vriendinnen zijn er beschikbaar nadat Niko 'uit de kast' is gekomen?(3) Moet dit niet 4 zijn? Zoals op de Dates-pagina op WikiGTA te lezen staat, worden er 3 vriendinnen beschikbaar na 'Out of the Closet'. Echter is Michelle al beschikbaar vanaf 'Three's A Crowd' (de 3e missie) en kan je haar pas na 'The Snow Storm' niet meer als vriendin hebben. Ofwel moet het antwoord dus 4 zijn, ofwel is de vraagstelling zeer dubieus en moet er staan 'Hoeveel extra vriendinnen kan Niko krijgen nadat hij 'uit de kast' is gekomen?' oid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.