Jump to content

[OV] Lingo - De uitslag!


Nyltje

Recommended Posts

msg-112354-0-90115200-1404801341.png

Het moment waar jullie al die weken op gewacht hebben, de uitslag van Lingo! In de finale moesten 3 deelnemers; Dexist, Phoenyxar en Froodooo zoveel mogelijk woorden maken uit het woord: Televisieproductiemaatschapij. Vlak na het posten wilde ik het veranderen omdat je maatschappij met 2 p's schreef. Toen bedacht ik me dat spellen ook een onderdeel in Lingo is en dus heb ik hem er niet uitgehaald. Sommige deelnemers zonden maatschappij in en andere maatschapij, het schelen je toch een paar woorden. Ik zal niet al te veel meer babbelen, hier is de uitslag:

Voordat de uitslag bekent wordt gemaakt wil ik Guardian1980 bedanken voor het controleren en tellen van de woorden, ontzettend bedankt!

Op de derde plaats is geëindigd:

Dexist! Hij wist 141 woorden te maken, 25 waren daar fout gekeurd. Dan kom je uit op 116 woorden als je daar de bonus van 20 woorden bij optelt die Dexist heeft gekregen in de vorige rondes dan kom je uit op 136 woorden. Gefeliciteerd Dexist met de derde plaats!

Dan gaan we nu naar de tweede plaats, het is niemand minder dan:

Froodooo! Froodooo had 192 woorden ingezonden, daarvan waren er 33 afgekeurd. Er blijven dus 159 woorden over. Plus de 10 extra woorden bonus die Froodooo had gekregen in de vorige rondes dan kom je uit op 169 woorden. Gefeliciteerd Froodooo met de tweede plek!

Er kan er maar één de beste zijn en dat is natuurlijk:

Phoenyxar, Phoenyxar had had 208 woorden ingezonden, daarvan waren er 18 afgekeurd daarvan blijven er dus 190 over. Phoenyxar had geen bonus, maar heeft dus wel de gouden plak bemachtigd! Gefeliciteerd Phoenyxar met de eerste plek!

Een contest kan niet afsluiten zonder award:

Deze award is gemaakt door Nicola.B, harstikke bedankt!

Lingo_Phoenyxar6_Verysmall.png

Ik wil iedereen bedanken die heeft deelgenomen aan het contest, die het hebben gevolgd, @guardian en Nicola.B.



Misschien komt er ooit een tweede deel. Laat weten wat jij van het contest vond! Er mag in dit topic gereageerd worden.



[table=simple]E|G|E|L|S[/table][table=simple]E|F|F|E|N[/table][table=simple]E|N|F|I|N[/table][table=simple]E|I|K|E|N[/table][table=simple]E|I|N|D|E[/table]

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Jeej, ik heb gewonnen! Maar het voelt toch een beetje alsof ik de overwinning heb gestolen van de andere deelnemers. Maar dat is waarschijnlijk wel logisch met zulk een eindopgave. Ik was trouwens nog maar ongeveer een vijfde op weg naar wat ik wou inleveren (alfabetisch aangepakt).

Maar als er ooit nog een tweede editie komt dan doe ik graag mee! :o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was trouwens nog maar ongeveer een vijfde op weg naar wat ik wou inleveren (alfabetisch aangepakt).

Daar wil ik je dan ook hartelijk voor bedanken.

Phoeny, gefeliciteerd met je overwinning. Alle anderen, bedankt voor het meedoen. En Nyltje, top georganiseerd thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee en goed uitgevoerd. Net als Spacy kon ik op de helft niet meer op tijd reageren, helaas. Toch nog als vierde geëindigd :puh:

Gefeliciteerd, Phoeny!

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...