Jump to content

[VRAAG] Kan je GTA V Online runnen op een 12gb ps3?


Malinia

Recommended Posts

De titel zegt het al! Kan ik GTA V: Online runnen op een PS3 die maar 12 gigabite RAM heeft, en nog iets! Ik heb de ps3 gekregen en opeens staat het op: 8124 GB Ram over wat vreet die 3876 GIG op? Hopen dat jullie kunnen antwoorden :D

- Uit

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe, grotere harde schijf kopen (laptop formaat, me dunkt, SATA 2.5") en er in pleuren. Ik weet niet of alle HDD's zomaar werken dus dat zal je moeten nakijken. Triestig dat er maar een HDD van 12GB in zit, als je nagaat dat je tegenwoordig SD kaartjes van 32GB kunt kopen, ter grootte van een vingernagel.

T is geen ram, maar gewoon geheugen puh2.gif Ram is iets anders puh2.gif

Neen, dat heet opslagcapaciteit. Als computer enthousiast vind ik het vreselijk als men het heeft over "geheugen" wanneer men opslagcapaciteit bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA5 heeft 8.486GB nodig om te installeren, wat dus niet gaat passen. Zoals big Boss al zegt kan je een hardeschijf upgrade doen. Dit moet een 2.5" Serial ATA schijf zijn. Je kunt hier kijken voor een schijf welke in je PS3 past, maar volgens mij moet je er ook nog een speciale bracket bij kopen. Deze verkopen ze denk ik ook gewoon bij de Media Markt. Bij de Media Markt heb je ook schijven welke met de geschikte bracket komen, en deze zijn ook van Sony zelf. Deze staan bij de PlayStation Assecoires als ik t goed heb.

Link to comment
Delen op andere websites

pfff gelukkig heb ik een ps3 met 500gb harde schijf. dus heb ik dit probleem niet. maar net als de andere zeggen extra harde schijf erbij en dan zou het opgelost moeten zijn

Nuttige reactie man.

12GB is niet genoeg, je moet er een 2,5" HDD bij prikken. Ik heb er zelf een van een oude laptop gepakt, werkt perfect en kostte me niks. Dus als je nog een oude laptop hebt, kan je het daarmee proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

pfff gelukkig heb ik een ps3 met 500gb harde schijf. dus heb ik dit probleem niet. maar net als de andere zeggen extra harde schijf erbij en dan zou het opgelost moeten zijn

Nuttige reactie man.

12GB is niet genoeg, je moet er een 2,5" HDD bij prikken. Ik heb er zelf een van een oude laptop gepakt, werkt perfect en kostte me niks. Dus als je nog een oude laptop hebt, kan je het daarmee proberen.

nee dit is wel nuttig wil je zeggen. je geeft dezelfde informatie als de andere net als ik dus ja.

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...