Jump to content

[VRAAG] Kan je GTA V Online runnen op een 12gb ps3?


Malinia

Recommended Posts

pfff gelukkig heb ik een ps3 met 500gb harde schijf. dus heb ik dit probleem niet. maar net als de andere zeggen extra harde schijf erbij en dan zou het opgelost moeten zijn

Nuttige reactie man.

12GB is niet genoeg, je moet er een 2,5" HDD bij prikken. Ik heb er zelf een van een oude laptop gepakt, werkt perfect en kostte me niks. Dus als je nog een oude laptop hebt, kan je het daarmee proberen.

nee dit is wel nuttig wil je zeggen. je geeft dezelfde informatie als de andere net als ik dus ja.

ik heb niks tegen deze reactie, btw wow wat zie ik f*ck veel vrienden van PSN coolguy jou heb ik ook! imrana32.

Link to comment
Delen op andere websites

nee dit is wel nuttig wil je zeggen. je geeft dezelfde informatie als de andere net als ik dus ja.

Jij geeft inderdaad dezelfde informatie als sommige, maar wat is de meerwaarde als je dezelfde informatie blijft geven als de rest?

Juist, net niks.

De reactie van Ezra is voor 99% goed, enige wat ik kan toevoegen, is dat je ook daadwerkelijk een bracket erbij moet kopen.

Deze komt namelijk niet met de 12gb versie, maar wel met de andere versies, bij mij onbekend of andere PS3 brackets/caddy's erin passen, maar de officiële is al voor 10 euro te vinden.

Iedere 2.5" schijf met een dikte van 9mm past in je PS3, ook moet ie een Sata aansluiting hebben zoals Ezra al zei.

Het beste is een Sata 1 schijf, maar de meeste Sata 2 en 3 schijven zijn ook backwards compatible met Sata 1 poorten maar moet even gecontroleerd worden voor aanschaf.

Dus als je bedenkt, mocht OP een oude/kapotte laptop hebben, dan kan ie mogelijk de schijf ervan gebruiken, meestal is dat al voldoende qua opslag.

Ook veel mensen kopen de 12GB versie als ze een kapotte PS3 hebben, zodat ze hun oude schijf erin kunnen steken, om zo wat geld te besparen.

Dus zo gek is zijn reactie niet eens, vooral niet als je zoiets hebt liggen om stof te vangen en je goedkoop wat extra opslag wilt hebben.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de playstationstore verwijderd, zo kan mn ps3 het nog steeds trekken

Ik denk niet voor lang als er nog grotere updates komen.

Nee, ik speelde alleen gta op de ps3.. als er een volgende update(heists?) komt dan zal het wel gebeurt zijn.. Gelukkig speel ik nu op de PS4 :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...