Jump to content

Probleem met spelen AC:U


myron.b

Recommended Posts

Ik heb zelf een 450watt voeding, kan mijn voeding dan alsnog de videokaarten aan ondanks dat de fabrikanten zelf een hogere voeding aanraden? Want de kaart zelf verbruikt minder.

Het is zo, dat AMD en Nvidia rekening houden met wat er mogelijk in kan zitten, als hun videokaart 150 watt verbruikt gaan ze geen 250watt voeding aan raden.

Een AMD FX-8350 verbruikt op originele clocks zo'n 95 watt idle en zo'n 213watt tijdens Prime95, dus als je een GTX960 erbij hebt van 120watt en overige delen nog 50watt verbruiken, zit je op zo'n 383watt tijdens maximale stress.

Dat is dus die 400watt die Nvidia aanraad voor een GTX960, een reserve van 17watt vind ik ietwat weinig eigenlijk, vandaar dat ik eerder al zei dat ik zelf 450watt zou aanraden met een GTX960.

Ik zie nu trouwens dat je een FX-8320 hebt ipv. een FX-8350, maar als je wat ervaring hebt zou je kunnen kijken om te overclocken mits je koeling het kan verdragen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Aangezien ik toch minder budget had ben ik voor de GTX 750ti 2GB gaming card gegaan, hiermee kan ik o.a Unity spelen en hoef ik relatief weinig bij te leggen. Bedankt voor de hulp!

Zojuist even Unity getest en het spel draait goed op mijn computer ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...