Jump to content

Zentorno verdwenen


nlkiller1997

Recommended Posts

ik heb een vraag aan u ik had mijn sentorno buiten staan en had toen een auto van de straat geupgreed en toen stond mijn sentorno ook buiten en toen was mijn sentorno weg en het was toevallig ook de duurste die ik heb want ik heb er een miljoen aan uit gegeven ongeveer kunt u mij daar a.u.b mee helpen hoe je hem terug krijgt

groetjes ahmet

Link to comment
Delen op andere websites

En als ie daar niet is, zal ik je PS4/XOne/PS3 even opnieuw opstarten en anders een ticket aanvragen bij R*.

Maar...

Als je hem hebt gekocht staat er toch nog niet automatisch een tracker op? Misschien heeft iemand een meegenomen en kan je je mechanic bellen om m op te halen

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een auto in online koopt dan heb je wel automatisch verzekering en tracker erop.

Hij zou dan in je garage moeten staan inderdaad. Of mors insurance bellen.

Heb je hem echter gekocht in single player dan kan je wel eens pech hebben. Of je moet geluk hebben dat je hem nog bij de politie impound kan ophalen. Die slepen heel vaak je wagens we, vooral op ps4 valt me dat op.

Politie impound is bij het witte autootje op de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Even alles overzichtelijk op een rijtje zetten. Er zijn een paar mogelijkheden:

-Je auto is opgeblazen door een andere speler. Hij/zij zal voor de kosten opdraaien. Jij kan je auto terugkrijgen via Mors Mutual Insurance via de in-game smartphone

- Als je je gevonden auto hebt gecustomized en er een verzekering op hebt afgesloten is de kans aanwezig dat deze gevonden auto je Zentorno als het ware 'vervangen' heeft. Als je een garage hebt lijkt me dit niet het geval. Misschien bij een volle garage wel.

Als ik jou was zou ik eerst in je eventuele garage gaan kijken. Wanneer hij daar niet staat zou je het beste je Mechanic kunnen bellen om te zien of hij de Zentorno kan afleveren. Bovendien zie je de status (bijvoorbeeld vernietigd/destroyed) staan van je auto's als je de mechanic belt.

Veel succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik baal echt enorm ik deed een missie met Franklin en dan moest je racen en dan waren trevor en Michael politie toen zat ik in een auto en dacht ik ga de zentorno halen dat deed ik.. Ik reed erin maar ik reed naar een missie maar met de missie moest ik een busje in dus heb ik mijn zentorno voor de deur van de locatie waar de missie was gezet toen was de missie clear en ja je raad t al mijn zentorno was weg ik baal echt €900'000 aan uitgegeven helemaal gepimpt maar ik vind dit niet kunnen van gta maar kan iemand mij helpen pls ik wil mijn zentorno terug

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ... er zijn volgens mij 2 mogelijkheden, namelijk:

1) De auto is door de politie weggesleept. Deze vind je dan terug in een vd garages vd car-impound bij het La Mesa politiebureau en kun je tegen betaling van 'n kleine boete weer ophalen. Er zal in dat geval 'n wit autosymbooltje op je map zichtbaar zijn.

2) De auto is terug geplaatst in z'n garage. Dit is echter niet een vd garages bij de woningen van de heren Clinton, DeSanta en Phillips, maar op zichzelfstaande garages die iedere protagonist wel eerst aan zal moeten schaffen. Iedere protagonist heeft z'n eigen en in deze garages worden de door hen aangekochte auto's/motoren gestald. De garage van Franklin bevind zich op Grove Street, schuin tegenover het benzinestation. Eenmaal binnen bestaat er 'n kans dat je eerst 'n menuutje moet openen dmv pijltje rechts.

Succes!

PS: Op PS3 en X- box 360 zijn deze garages gratis indien je je account koppelt aan 'n Social Club account.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...