sveatim Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 Hey jongens, Heeft iemand van jullie een hamer in gta online (ps3), en kan die droppen voor mij? Je kan hem daarna zelf nog kopen. Reageren
coolguynl Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 volgens mij is er geen hamer in gta5 online op de ps3 te krijgen en anders alleen in de colectors edition. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 februari 2015 Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 (bewerkt) volgens mij is er geen hamer in gta5 online op de ps3 te krijgen en anders alleen in de colectors edition. De mensen die de Special of Collectors edition hebben, hebben een hamer in zowel Single Player als in GTA: Online. Deze kunnen ze droppen en dan kan iemand anders hem oppakken, en kan degene die hem heeft gedropt hem weer gratis halen bij de Ammu-Nation. Bewerkt: 25 februari 2015 door Tommie59 Reageren
sveatim Geplaatst: 25 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2015 Daarom vraag ik of iemand dat heeft Reageren
AXIO Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 (bewerkt) Op de een of vage manier heb ik de hamer ook. Vraag niet hoe maar ik heb het Bewerkt: 26 februari 2015 door AXIO Reageren
Gerritje040 Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 Ik had hem met me stomme kop weggeven Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 Wie heeft een hamer? Een bouwvakker natuurlijk! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 (bewerkt) Nee Danger, bouwvakkers werken meestal met 3e hands schepjes en tuinschoffels... Maar je zou inderdaad een bekende kunnen vragen voor een hamer. Volgens mij verdwijnt de hamer op den duur uit je wapencollectie. Omdat je geen Special of Collector's Edition had gepre-orderd. Bewerkt: 26 februari 2015 door bountyskull_10 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Geplaatst: 26 februari 2015 Nee Danger, bouwvakkers werken meestal met 3e hands schepjes en tuinschoffels... Maar je zou inderdaad een bekende kunnen vragen voor een hamer. Volgens mij verdwijnt de hamer op den duur uit je wapencollectie. Omdat je geen Special of Collector's Edition had gepre-orderd. Nope, dit is alleen het geval met de Bullpup Shotgun en de Pistol 50. De hamer blijft gewoon in je wapenwiel. (Heb ik tenminste) Reageren
Strymon Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 Ik had hem gekregen van iemand op de ps3.. toen ik gisteren in mn weaponwheel keek had ik hem nog steeds! (Inmiddels op de ps4) Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 Ik heb ook opeens uit het niets 6 molotov cocktails, loop er al een maand mee rond dus ze verdwijnen niet Reageren
Strymon Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 Ik heb ook opeens uit het niets 6 molotov cocktails, loop er al een maand mee rond dus ze verdwijnen niet die heb je waarschijnlijk opgepikt in een Deathmatch of LTS Reageren
coolguynl Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 ik zou dan ook wel een hamer willen hahahha. Reageren
nolms Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 die molotov cotails waren volgens mij een kerstcadeau samen met die stocking mask en paar andere dingetjes Reageren
Niked Geplaatst: 28 februari 2015 Rapport Geplaatst: 28 februari 2015 Ik had hem gekregen van iemand op de ps3.. toen ik gisteren in mn weaponwheel keek had ik hem nog steeds! (Inmiddels op de ps4) Aangezien Rockstar de collectors edition in de gewone Ps4 versie heeft gestoken, heeft iedereen die spullen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.