Jump to content

Wie heeft een hamer?


sveatim

Recommended Posts

Ik had hem gekregen van iemand op de ps3.. toen ik gisteren in mn weaponwheel keek had ik hem nog steeds! (Inmiddels op de ps4)

Aangezien Rockstar de collectors edition in de gewone Ps4 versie heeft gestoken, heeft iedereen die spullen.

niet iedereen dus want de mensen die op de ps3 spelen hebben deze dus niet. ik heb geen ps4 dus ik speel op ps3 dus ik heb die spullen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem gekregen van iemand op de ps3.. toen ik gisteren in mn weaponwheel keek had ik hem nog steeds! (Inmiddels op de ps4)

Aangezien Rockstar de collectors edition in de gewone Ps4 versie heeft gestoken, heeft iedereen die spullen.

niet iedereen dus want de mensen die op de ps3 spelen hebben deze dus niet. ik heb geen ps4 dus ik speel op ps3 dus ik heb die spullen niet.

klopt.. dat staat er toch ook.. als je de normale editie voor de ps3 hebt gekocht heb je de hamer niet.. maar je kan hem krijgen van iemand die hem wel heeft.. hij kan hem nl laten vallen
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je nagaan, een ps3'er betaald zich suf aan bonus spul terwijl een ps4'er al die shit al heeft + meer bonussen zonder extra te betalen. Bij R* werken dus grote afzetters.

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je nagaan, een ps3'er betaald zich suf aan bonus spul terwijl een ps4'er al die shit al heeft + meer bonussen zonder extra te betalen. Bij R* werken dus grote afzetters.

Stel je even aan vent. Dit is al de tweede reactie van je waar van ik dat denk (vorige in het topic van de cash cards) Ik vind het juist goed van de cash cards, want zo krijgen de mensen die minder tijd hebben en veel werken dus de kans om ook leuke spullen te kopen waar jij liever uren voor gaat gamen. Ik durf te wedden dat als je een mooi inkomen bad dat je allang cash cards had gekocht. En wat betreft die molotovcocktail etc. Nou en? Rockstar moet ook wat om klanten te trekken op alle platforms. Als je even wat logischer nadenkt snap je dat vast en zeker zelf ook wel.
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je nagaan, een ps3'er betaald zich suf aan bonus spul terwijl een ps4'er al die shit al heeft + meer bonussen zonder extra te betalen. Bij R* werken dus grote afzetters.

Stel je even aan vent. Dit is al de tweede reactie van je waar van ik dat denk (vorige in het topic van de cash cards) Ik vind het juist goed van de cash cards, want zo krijgen de mensen die minder tijd hebben en veel werken dus de kans om ook leuke spullen te kopen waar jij liever uren voor gaat gamen. Ik durf te wedden dat als je een mooi inkomen bad dat je allang cash cards had gekocht. En wat betreft die molotovcocktail etc. Nou en? Rockstar moet ook wat om klanten te trekken op alle platforms. Als je even wat logischer nadenkt snap je dat vast en zeker zelf ook wel.

oh ja nu even voor jou dat je je aanstelt. ik heb een mooi inkomen en ik speel GTA5 al een aardige tijd op mijn ps3, maar dat wilt niet zeggen dat je meteen maar meer geld erin kan steken. ik woon op mijn eigen en heb meer dan genoeg te betalen dus ga nou ff niet zo stom reageren met als je een mooi inkomen had dat er dan meer shark cards verkocht worden.

Danger_dog_guy_7 geeft hier zijn mening dus waarom kraak jij altijd hem af. hij mag hier zeggen wat hij wilt en dat hoeft niet altijd meteen afgekraakt te worden.

ik vind ook dat op de PS3 mensen benaadeeld worden tegenover de PS4. ga je mij nu ook afkraken omdat ik dit zeg?

de hamer kan leuk zijn ja maar zou voor iedereen gewoon toegankelijk gemaakt moeten worden. en dat is mijn mening.

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je nagaan, een ps3'er betaald zich suf aan bonus spul terwijl een ps4'er al die shit al heeft + meer bonussen zonder extra te betalen. Bij R* werken dus grote afzetters.

Stel je even aan vent. Dit is al de tweede reactie van je waar van ik dat denk (vorige in het topic van de cash cards) Ik vind het juist goed van de cash cards, want zo krijgen de mensen die minder tijd hebben en veel werken dus de kans om ook leuke spullen te kopen waar jij liever uren voor gaat gamen. Ik durf te wedden dat als je een mooi inkomen bad dat je allang cash cards had gekocht. En wat betreft die molotovcocktail etc. Nou en? Rockstar moet ook wat om klanten te trekken op alle platforms. Als je even wat logischer nadenkt snap je dat vast en zeker zelf ook wel.

Kunnen we van jou ook wel zeggen met je gejank. Iedereen mag hier z'n mening geven, wanneer je de mijne niet accepteerd ga je maar weg. Gelukkig is er coolguy die het wel met me eens is... :t
Link to comment
Delen op andere websites

@coolguy Ik heb het toch niet tegen jou? En hoezo ik kraak hem ALTIJD af? Dit is de eerste keer dat ik er wat van zeg :7 Ik geef toch aan dat er voor een ieder de mogelijkheid is om zo een leuk zak centje te hebben op online? En so what de PS4 krijgt meer dan de PS3 (ik heb zelf een PS3)

@Dangerdog Goede comeback man. Applaus.

Link to comment
Delen op andere websites

@coolguy Ik heb het toch niet tegen jou? En hoezo ik kraak hem ALTIJD af? Dit is de eerste keer dat ik er wat van zeg :7 Ik geef toch aan dat er voor een ieder de mogelijkheid is om zo een leuk zak centje te hebben op online? En so what de PS4 krijgt meer dan de PS3 (ik heb zelf een PS3)

@Dangerdog Goede comeback man. Applaus.

even voor jou ik reageer op alles wat ik wil of je het nou tegen mij hebt of niet. jij noemt geen namen dus heb je het tegen iedereen hier en als je een leuk inkomen hebt wilt niet zeggen dat je al je geld lekker moet verbrassen aan een spelletje. ik speel niet veel, maar ik heb ook leuke spullen zonder cash cards. nu weer terug on topic trouwens.

de hamer is een leuk ding om te hebben als je er al 1 hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet je now axio denk je dat je heel wat bent ofzo gaan schelden op het forum. als ik jou was zou ik maar eens respect gaan tonen voor oudere mensen hier. jij bent net een pubertje nu. het maakt niet uit of je iemand quote of niet. je hebt het tegen iedereen hier en jou berichten zijn inhoudsloos en zeker doelloos zoals je nu doet. ik hoop voor je dat je verbannen wordt hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Respect ontbreekt bij AXIO. Wanneer het niet naar mening is, is het fout. Respecteer andermans mening gewoon. Coolguy heeft gelijk maar er word weer een heel punt over gemaakt. Zorg ervoor dat je het niveau niet laat zakken he. :{

PS. Dit topic ging toch over een hamer? :7

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet je now axio denk je dat je heel wat bent ofzo gaan schelden op het forum. als ik jou was zou ik maar eens respect gaan tonen voor oudere mensen hier. jij bent net een pubertje nu. het maakt niet uit of je iemand quote of niet. je hebt het tegen iedereen hier en jou berichten zijn inhoudsloos en zeker doelloos zoals je nu doet. ik hoop voor je dat je verbannen wordt hier.

Respect krijg je en dwing je niet af door middel van je leeftijd. Maar zoals danger dog al aangeeft, gaat het topic over een hamer en zal ik stoppen met jullie enige aandacht te geven. Moi.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...