Malinia Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Titel. Want bij de old/current gen worden het 6 heists.. dus, wat denken jullie? Hoeveel GB worden de heists? Ik denk persoonlijk: 3,4GB Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Hm, ik zat meer bij de 2,8 GB. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Helaas heb ik echter geen specifiek idee hoe groot de Heists worden qua GB. Maar ik zal een gok wagen: Hmm.... 2,0 GB. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 Een poll is misschien wel handig hier. Ik gok zelf iets van 6-8GB Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 GolfG60 je voorspelling is wel heel gedurft.. Ik denk persoonlijk dat het minder als 23 bytes groot zal zijn. Nee.. even zonder dollen. Ik reken er wel op dat dit flink wat ruimte met zich mee zal brengen omdat er naast de heists ook die nieuwe mogelijkheden in de free roam bij zitten etc. Snap ook niet waarom Sony en ook Microsoft steeds meer inzetten in digitale verkoop maar tegelijkertijd een HDD van 500GB standaard meeleveren. Als je dan drie of vier spellen hebt plus wat updates en DLC zit die helemaal vol als je een beetje pech hebt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 5-8 GB. Damn dat zal lang duren om t downloaden. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 5-8 GB. Damn dat zal lang duren om t downloaden. Nee hoor dat valt wel mee ik heb glasvezel. Ik denk dat het ongeveer 2,5gb zal worden Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Laten we eens gek doen, 2,3 GB Reageren
Lars Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Niet meer dan 4/5 gok ik. Ik denk 2.3 GB. Reageren
Joriz Geplaatst: 5 maart 2015 Rapport Geplaatst: 5 maart 2015 Ik zie hier allemaal grote getallen voorbij komen, maar ik denk dat GolfG60 met zijn niet serieuze reactie nog het dichtste bij komt. Het programma zelf van GTA5 is namelijk maar circa 45 MB groot. Wat het spel zo groot maakt zijn textures, objecten maar vooral ook vooral de audiofiles. Afhankelijk van hoeveel voertuigen, wapens, gebouwen en andere audio (muziek, maar ook mensen die spreken) er wordt toegevoegd begint de update pas groot te worden. Ik verwacht dan ook dat hij niet groter zal zijn dan een paar honderd MB en dat de meeste deze update redelijk snel kunnen downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.