Jump to content

[RADEN] Hoeveel GB word de heist update op next-gen en old/current-gen


Malinia

Recommended Posts

waar je dit vandaan hebt weet ik niet maar de updates voor ps4 zijn meestal groter ivm de zeer verbeterde graphics, fp view etc etc

vandaar dat gta5 voor de ps3 iets van 10 gb was en voor de ps4 iets van 52 gig... voor hetzelfde spel

vandaar het verschil

en waarom zou in hemelsnaam de ps3 een extra heist krijgen? denk t niet....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het wel beneden de 1 GB blijft, waarschijnlijk in de buurt van 300 tot 600 MB. Het meeste zal bestaan uit scripts en de meeste locaties lijken al in het spel te zitten, dus veel extra models en textures (die het meeste ruimte vereisen) zullen er niet bij komen.

Dingen als scripts (voor het sturen van missies en alles daaromheen) nemen echt niks in qua schijfruimte.

Ter vergelijking; GTA San Andreas neemt in totaal 3.5 GB in, daarvan is maar liefst 4 MB (0.11%) gebruikt voor scripts. De rest zijn andere dingen als textures, models, tekst etc. (Zo goed als alle models/textures nemen 1.5 GB in.) The Episodes from Liberty City collectie neemt in totaal 15.6 GB in beslag, hiervan is een enorm aantal van 25 MB (0.16%) gebruikt voor alle scripts.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

ps3 1.2 gb ps4 4 gb

voor de ps4 had ik de spijker op de kop! gewoon 4 gb dus! (4,75 gb staat in het scherm maar hij begon al bij 750 mb gedownload....) vanmiddag zie k wel wat het is geworden, ben benieuwd...

maar dan staat ie er op!

Bewerkt: door DDT Dorus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...