Jump to content
Joriz

Dikke bonussen voor het uitspelen van GTA Online Heists!


gallery_1_5_55579.jpg

Rockstar Games heeft zojuist diverse tips online gezet voor als we vanaf volgende week dinsdag de GTA Online Heists gaan spelen. Al spreken de meeste tips voor zich, zoals het handig gebruiken van je headset, teamwork en taakverdelen beschrijft het artikel ook enkele dikke bonussen.

Speciaal voor de (financieel) ambitieuze spelers heeft Rockstar Games namelijk vier eenmalige unieke bonussen in het spel gestopt en daarnaast heeft elke heists ook nog enkele elite uitdagingen. Vooral de vier unieke bonussen zijn zeker geen makkie. Deze zijn gelinkt aan je awards en kan je eenmaal per persoon vrijspelen. Dit zorgt echter wel voor dik geld!

De volgende awards met bijbehorende geldbedragen kan je vrijspelen.

  • First Time – Het uitspelen van elke Heists finale zal een eenmalige extra financiële bonus geven.
  • All In Order Challenge – Het uitspelen van alle heists in volgorde inclusief de voorbereidingen geeft je maar liefst GTA$1,000,000 bonus!
  • Loyalty Challenge – Het uitspelen van alle heists inclusief alle voorbereidingen in hetzelfde team aan mensen geeft je ook nog is GTA$1,000,000 extra
  • Criminal Mastermind Challenge – Speel alle Heists uit in volgorde, met dezelfde spelers zonder ooit dood te gaan geeft je $10,000,000 bonus!

Vooral die laatste zal denk super lastig worden, al verwacht ik dat er zeker mensen naar gaan spelen. Zodra de Heists uit zijn kan je In het Stats menu van GTA Online bij de Awards tab kijken hoe ver je bent met het behalen van de bovenstaande awards.

Vanaf volgende week kunnen we dus dik geld gaan verdienen in GTA Online! Mocht je nog op zoek zijn naar andere mensen om de Heists mee samen te spelen kan je afspreken in ons GTA Online meeting-forum! smile3.gif



Wees voorzichtig bij het jatten van die Hydra!

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

  • Criminal Mastermind Challenge – Speel alle Heists uit in volgorde, met dezelfde spelers zonder ooit dood te gaan geeft je $10,000,000 bonus!

damn :7

Dit moet je sowiezo met vrienden doen en niet met random spelers. Mensen die je goed kent waarvan je vanuit kan gaan dat ze 100% hun best doen.

Verder ziet het er vet uit. Maar hoop dat die heists ook echt voor mij leuk is en dat het niet te lang duurt. Half uurje over een missie doen kan wel maar 3 uur wat ik heb gelezen ergens niet. Ik zit nooit langer dan een uurtje te gamen. Ga ik ook niet doen ook. Heb een leven :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

  • Criminal Mastermind Challenge – Speel alle Heists uit in volgorde, met dezelfde spelers zonder ooit dood te gaan geeft je $10,000,000 bonus!

damn :7

Dit moet je sowiezo met vrienden doen en niet met random spelers. Mensen die je goed kent waarvan je vanuit kan gaan dat ze 100% hun best doen.

Verder ziet het er vet uit. Maar hoop dat die heists ook echt voor mij leuk is en dat het niet te lang duurt. Half uurje over een missie doen kan wel maar 3 uur wat ik heb gelezen ergens niet. Ik zit nooit langer dan een uurtje te gamen. Ga ik ook niet doen ook. Heb een leven :puh:

Één complete heist duurt 2 tot 3 uur, je kunt na elk onderdeel van de heist de heist opslaan en er een andere keer mee doorgaan. Mits je team het er niet mee eens is dan moet je met hun iets regelen of afsprek. Maar je kunt dus 1 uurtje per dag heists spelen, hoewel het mij erg jammer lijkt de heist niet op 1 dag helemaal te voltooien zonder te stoppen. :puh:

Bewerkt: door RickJe_xD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gewoon 10 heavy armor en alle snacks ook vol. En voor elke missie extra tijd nemen. En dan tussen de voorbereidingsmissies via een wapenshop en een supermarkt rijden om telkens alles weer aan te vullen.

Het kost dat wat extra aan geld en tijd maar de beloning liegt er niet om.

Alhoewel ik denk ik eerst een paar keer gewoon ga kijken hoe het werkt en hoe alles gaat om een tacktiek te bedenken en dan na 1 of 2 rondjes pas met mijn team voor de criminal mastermind challenge ga.

Hallo,

Is het trouwens zo dat ik ook eerst met random mensen een beetje die heists kan verkennen en later pas (wanneer mijn eigen crew beschikbaar is) voor deze award ga? m.a.w. als je de eerste keer faalt kun je dan nog meerdere pogingen doen om deze award te halen en deze dikke bonus binnen te halen?

Ik ben nl. woensdag en donderdag mooi vrij, maar mijn crew heeft helaas minder vrije tijd :s

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gewoon 10 heavy armor en alle snacks ook vol. En voor elke missie extra tijd nemen. En dan tussen de voorbereidingsmissies via een wapenshop en een supermarkt rijden om telkens alles weer aan te vullen. Het kost dat wat extra aan geld en tijd maar de beloning liegt er niet om. Alhoewel ik denk ik eerst een paar keer gewoon ga kijken hoe het werkt en hoe alles gaat om een tacktiek te bedenken en dan na 1 of 2 rondjes pas met mijn team voor de criminal mastermind challenge ga.
Hallo, Is het trouwens zo dat ik ook eerst met random mensen een beetje die heists kan verkennen en later pas (wanneer mijn eigen crew beschikbaar is) voor deze award ga? m.a.w. als je de eerste keer faalt kun je dan nog meerdere pogingen doen om deze award te halen en deze dikke bonus binnen te halen? Ik ben nl. woensdag en donderdag mooi vrij, maar mijn crew heeft helaas minder vrije tijd :s

wat moet je bij snacks bij gta 5 online? ik ggebruik aleen die sigaret

8 miljoen is veel mensen. dus ja hoe gaan we al die voertuigen kopen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol met snacks kun je je health bar weer volvreten. Als je in cover gaat en je eet wat hoef je ook niet op de animatie te wachten, dan heb je met 2 of 3 snacks of colatjes je health weer vol. Dan klik je weer een body armor voor en je zit weer maximaal vol.

Die sigaretten gebruik ik juist niet. Heb er ondertussen al 400 ofzo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet of anderen dit kunnen bevestigen, maar de master challenge omschrijving klopt volgens mij niet met de werkelijkheid.

Ik heb namelijk de eerste heists met 3 verschillende personen gedaan, maar op sociaal club heeft hij ze alle 3 erkend dat ik niet dood gegaan ben, en met dezelfde spelers heb gespeeld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zijn die challenge bonussen nou account gebonden of personage gebonden.

Mijn vrouw en ik spelen namelijk Gta online op het zelfde account, ik heb de 1e personage en zij de 2e personage.

Ik bedoel dan ook meer van, als ik met mijn personage de heists op volgorde uitspeel en ik heb er bv 4 gedaan, en mijn vrouw zou haar personage opstarten en een heist beginnen, geld die challenge voor mij dan nog of moet ik dan weer overnieuw beginnen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Personage gebonden, elk poppetje heeft een eigen progress.

Alleen is het wel zo dat de bonussen maar 1malig gewonnen kunnen worden. Als je met jou poppetje bv de criminal mastermind challenge zou halen en je vrouwtje haalt hem daarna, krijgt ze wel een award, maar niet die 10 miljoen want die heb jij al gehad.

Ze moet bv ook de voertuigen zelf unlocken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...