bee1992 Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Volgens mij schoot lester die voor Reageren
AXIO Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Hoeveel moet je betalen om de fleeca job te kunnen doen? Kost niks. Bij de volgende Job moet je wel 40.000 hebben. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Als je bij de heist sterft/mislukt, kan je hem dan weer overnieuw doen zoals in SP? Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Bij de heist zelf, rond de 11000. Reageren
Caswessels Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Kan ik als iemand mij uitnodigd voor een heist die ik zelf al heb gedaan mee doen zonder dat dit invloed heeft op mijn eigen heists Reageren
AXIO Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Kan ik als iemand mij uitnodigd voor een heist die ik zelf al heb gedaan mee doen zonder dat dit invloed heeft op mijn eigen heists Wat voor invloed zou dat moeten zijn dan? Je unlocked wel voertuigen enzo maar verder volgens mij niet. Reageren
Caswessels Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 (bewerkt) Kan ik als iemand mij uitnodigd voor een heist die ik zelf al heb gedaan mee doen zonder dat dit invloed heeft op mijn eigen heists Wat voor invloed zou dat moeten zijn dan? Je unlocked wel voertuigen enzo maar verder volgens mij niet. Ik krijg dan als ik een heist wil joinen dat er iets gereset word Bewerkt: 13 maart 2015 door Caswessels Reageren
AXIO Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Kan ik als iemand mij uitnodigd voor een heist die ik zelf al heb gedaan mee doen zonder dat dit invloed heeft op mijn eigen heists Wat voor invloed zou dat moeten zijn dan? Je unlocked wel voertuigen enzo maar verder volgens mij niet. Ik krijg dan als ik een heist wil joinen dat er iets gereset word Staat er niet wat er word gereset? Reageren
Caswessels Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 (bewerkt) Kan ik als iemand mij uitnodigd voor een heist die ik zelf al heb gedaan mee doen zonder dat dit invloed heeft op mijn eigen heists Wat voor invloed zou dat moeten zijn dan? Je unlocked wel voertuigen enzo maar verder volgens mij niet. Ik krijg dan als ik een heist wil joinen dat er iets gereset word Staat er niet wat er word gereset? er staat iets met reset your order Bewerkt: 13 maart 2015 door Caswessels Reageren
AXIO Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Kan ik als iemand mij uitnodigd voor een heist die ik zelf al heb gedaan mee doen zonder dat dit invloed heeft op mijn eigen heists Wat voor invloed zou dat moeten zijn dan? Je unlocked wel voertuigen enzo maar verder volgens mij niet. Ik krijg dan als ik een heist wil joinen dat er iets gereset word Staat er niet wat er word gereset? er staat iets met reset your order Ik zou even op Google kijken dan als ik jou was. Reageren
Caswessels Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Kan ik als iemand mij uitnodigd voor een heist die ik zelf al heb gedaan mee doen zonder dat dit invloed heeft op mijn eigen heists Wat voor invloed zou dat moeten zijn dan? Je unlocked wel voertuigen enzo maar verder volgens mij niet. Ik krijg dan als ik een heist wil joinen dat er iets gereset word Staat er niet wat er word gereset? er staat iets met reset your order Ik zou even op Google kijken dan als ik jou was. er staat: playing this job will reset your All In Order challenge progress Reageren
Caswessels Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Kan ik als iemand mij uitnodigd voor een heist die ik zelf al heb gedaan mee doen zonder dat dit invloed heeft op mijn eigen heists Wat voor invloed zou dat moeten zijn dan? Je unlocked wel voertuigen enzo maar verder volgens mij niet. Ik krijg dan als ik een heist wil joinen dat er iets gereset word Staat er niet wat er word gereset? er staat iets met reset your order Ik zou even op Google kijken dan als ik jou was. er staat: playing this job will reset your All In Order challenge progress, are you sure you wish to continue Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 maart 2015 Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Dat is van de All In Order Challenge: [table=header] All In Order Challenge|Speel alle heists in volgorde inclusief de voorbereidingen. Dit geeft je maar liefst een eenmalige bonus van GTA$1,000,000![/table] Als je dan doorgaat reset je dus deze challenge. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2015 Vandaag begonnen met de prison break, heb de $40.000 al betaald maar toen ik de 1e keer de missie failde ben ik geeft. Staat het bedrag nu weer op mijn rekening of blijft het weg en kan ik gewoon gelijk de heist starten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.