Jump to content

1e heist


Balkie1986grunn

Recommended Posts

Goedendag mede gta liefhebbers,

eindelijk maar toch kunnen we heist spelen, e begint met the fleeca job. (2players)

ik mooi dat doen, alles gedaan de bank overvallen enzo, moet je vluchten naar de brug waar een cargobob vliegt en je oppikt met auto en al.

alleen het probleem is dat hij dat niet doet.

en de heist niet voor elkaar kan krijgen.

iemand ervaring er mee?

ik las op een site dat het een bug is.

is er een truc om het wel voor elkaar te krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als bestuurder moet je nadat je de Fleeca Bank hebt overvallen er niet alleen voor zorgen dat je naar de Cargobob toe rijdt, maar dat je er ook even onder blijft rijden. Alleen dan volgt de cutscene waarin je wordt opgepikt waarna de heist is geslaagd. Misschien rijd je (of jouw bestuurder) er niet lang genoeg onder waardoor het mislukt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Je moet er inderdaad even onder blijven rijden. Dit is meestal nog geen drie seconden. Ik had de meeste moeite met het openen van de kluis in de bank. Aangezien de xbox controller enorm gevoelig is liep de boor steeds te warm.

>>> Door PrioX: Beetje nutteloze bump. Let voortaan even op de datum van de laatste reactie. knipoog.gif<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...