Jump to content

Prison Break heist


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik heb nou voor de 11e keer de prison break heist geprobeerd maar mensen blijven maar falen. Ik doe elke keer 200% me best maar mensen blijven maar dood gaan en de heist mislukken.

Ik heb alle taken al geprobeerd. Prisoner, demolition, pilot en prison guard maar geen van alle lukt het gewoon. Zelfs een prison guard speler werd 3x bij mij dood gemaakt terwijl die spelers een hoge level hebben. Dan moet je nou toch wel verdomme een beetje kunnen schieten? Ik ben 3x een prison guard geweest en vind de taak echt super makkelijk. Beetje andere guards neerschieten en de gevangenen bevrijden. Maar andere spelers blijven maar mislukken.

Nou mijn vraag, wat kan ik nog meer doen? Ik heb alles gedaan wat ik kon. Van taken veranderd, mensen met hoge levels in me team genomen. Heb mezelf op 0% van de buit gezet en de complete heist buit verdeeld over 3 spelers maar nog laten ze het mislukken. En ik wil nou een keer deze heist afmaken maar het lukt maar niet. En dat ligt niet eens aan mij!

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen risico nemen, goed in dekking blijven. Pilot moet het vliegtuig vooral niet te vroeg landen. Genoeg body armor/snacks meenemen om health aan te vullen.

Er is eigenlijk niks moeilijks aan deze heist (sorry :clown:). Wellicht op easy zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

als je de piloot bent zou je achter de jet moeten zien te geraken, dat is niet zo heel moeilijk en als je er eenmaal achter vliegt dan vliegt ie erg traag en kan hij je ook niet neerschieten en het is erg makkelijk om er achter te blijven.

dan kan die persoon die in de buzzard zit mee in de gevangenis helpen, je moet wel buiten de gevangenis zelf blijven anders schieten ze raketten maar je hebt gewoon lock on op de vijanden en je word zelf niet beschoten.

ook hoef je je geen zorgen te maken over dat je de gevangene dood maakt want die blijft toch altijd wel achter en friendly fire is ook uit.

ook kan de buzzard dan gelijk de politie die buiten het hek staat doodmaken en als de andere de gevangenis verlaten kun je gelijk de helicopters en auto's uitschakelen.

de piloot kan ondertussen veilig landen.

het is wel jammer dat je dit niet met je teamleden kunt communiceren natuurlijk.

Bewerkt: door nolms
Link to comment
Delen op andere websites

Wat je kan (en mss best zou moeten) doen is spelen met mensen die je kent (er zijn er genoeg hier op het forum), een headset aankopen want niks is zo makkelijk als communiceren met de crewleden, zet de moeilijkheidsgraad op zijn minst op normal en is het dan nog te zwaar zet je het op easy, verder sla je nog maximum body armor en snacks in. Ik hoef denk ik niet te zeggen dat je niet Rambo moet gaan uithangen maar gewoon alles op het gemak, veel cover zoeken en het lukt wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze heist met 1 kennis en iemand van het forum(skullz) gedaan, de 4de persoon was random.

Skullz was demolition en ik piloot.

Die andere 2 heb ik in de gevangenis gegooid :7, hoewel het vrij lang duurde voordat ze eruit waren hebben ze het allebei overleeft.

Tijdens het wachten op ze, heb ik een aantal rare capriolen met het vliegtuigje moeten uithalen. En Skullz heeft mij verder goed beschermd.

Die samenwerking was gewoon top :tu: .

Tijdens de rit van gevangenis naar vliegveld heeft hij die 2 anderen ook goed geholpen.

Ik kon intussen mooi landen en draaien, waardoor er eigenlijk een precieze aansluiting werd gecreëerd voor de ontsnapte figuren om in te stappen.

We zaten ook in no-time weer in de lucht en waren de politie toen zo kwijt :D.

Deze heist hebben we zonder mics gespeeld, en dat was zeer goed te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

12 dagen later. Ik doe deze heist maar nog een keer. Kijken of het lukt. Nu 4 pogingen gedaan maar er zijn elke keer van die sukkels die dood gaan!! :( :( :( Ik kap ermee, geen prison break heist voor mij. Heists is over!

Link to comment
Delen op andere websites

Kevin, speel jij met randoms? Heb je een headset?

Het beste is met vrienden met headsets de heists te doen, maakt de game ook een stuk leuker!

Zelf zit ik in een goed georganiseerde en actieve crew, altijd wel goede en serieuze mensen te porren voor een heist oid!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb geen vrienden met xbox live omdat ik daar geen tijd voor heb. Ik heb echte vrienden die ik me tijd wil gunnen en werk. Gamen is gewoon een hobby en niet m'n leven. Heatset heb ik wel maar ik vind het niet communiceren zo.

Ja, ik speel random maar de prison break heist is gewoon een heist die super makkelijk moet zijn. Alle taken die je hebt in de prison break heist zijn makkelijk. Allemaal. Maar die sukkeltjes met hun piephoge stemmetjes (jaar of 8???) verpesten mijn heist.

Dus ja, mijn probleem is dat ik geen vaste crewleden heb en geen zin heb in een headset. Ik wil gewoon dat spelers die ik random kies hun hersens gebruiken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm.. als je gamevrienden hebt hoeft dat niet te betekenen dat je geen echte vriendne hebt of daar geen tijd voor hebt..

Op de xbox kan ik je niet verder helpen maar een goede crew is echt een uitkomst, echter zijn er ook een hoop crews waar je niets aan hebt.

Door online met bekenden/vrienden/whatever you call it te spelen gaat het gamen soepeler en gezelliger en hoef je je niet te storen aan 8-jarige kiddies.

Als je heists niet 30 keer over hoeft te doen hou je zelfs tijd over voor je real-life vrieden.. ;)

Ik probeer je niet aan te vallen hoor.. ieder zn ding.. just want to help you!

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, eindelijk gelukt! :D En m'n beste man was een speler van lvl 19. Misschien een voorbeeld voor al die andere sukkels met hun level 80 en niet eens een busje kunnen ontploffen en een vliegtuig kunnen verdedigen of een beetje door een gevangenis kunnen vechten. :puh: Hahaha :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...