weeddemon666 Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Je moet gewoon inderdaad geluk hebben met je medespelers meer kun je niet doen helaas. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2015 Nou, ik had dus 15 keer ongeluk. Maar eindelijk gehaald. Reageren
DionneQueen Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Gewoon een paar mensen van het forum vragen die serieus met een headset willen mee werken met je. Ik ben zelf ook geen pro hoor, maar ik zou ook wel met je willen werken opzich aan en heist, heb een headset en speel geregeld als me dochter er even niet is (ivm anders geluidsoverlast door de headset ) Reageren
jeffreyverheul Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Geplaatst: 10 april 2015 Ik speel met de Xbox one en het zelfde probleem met die jonge kids die het eigenlijk niet eens mogen spelen. Ik ga het zo weer proberen om verder te komen met mij prison break heist. Reageren
TryX Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 zowel ps3 als xbox360 hier.. :-) Xbox: lvl 140 ps3: lvl 32 meest actief op xbox, je kan me toevoegen indien gewenst ;-) Reageren
Michael Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb niet echt veel problemen gehad met deze heist, alleen vond ik het echt super vervelend om als piloot te vliegen. Het ging steeds maar verkeerd, uiteindelijk heb ik de heist geprobeerd met andere mensen en toen lukte het wel opeens als prisoner guard.. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Geplaatst: 13 april 2015 Ik vind Piloot juist het makkelijkst om te doen in deze heist. Ben alleen de prisoner nog niet geweest. Een als guard heb ik hem niet volbracht, omdat anderen als kippen zonder kop speelde. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2015 (bewerkt) Het is de kunst om achter de gevechtsvliegtuig die jou wilt neerschieten achter te blijven hangen. Maakt niet uit hoever je vliegt. Blijf als je piloot bent lekker achter die gevechtsvliegtuig zitten. Bewerkt: 13 april 2015 door GTAKevin023 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.