Jump to content

Nieuwe pc kopen


tjarda1999

Recommended Posts

Ik wil een nieuwe pc kopen als het meezit gewoon over 2 a 3 maanden

budget zal rond de 450 euro zijn (alleen deskop)

Budget: 450 euro

Doel:Gaming (minecraft niet echt zware games) , Huiswerk

Merk pc of samengesteld: Merk Pc

Benodigde randapparatuur:

SSD, ja of nee?: Twijfel geval

Besturingssysteem: Windows

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nop

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: uit de winkel

Extra koeling (voor overklokken)?: nop

wie kan me helpen tips geven ect

Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

Het gebrek aan graphics in Minecraft doet niets af aan het feit dat het nog steeds een zware game is. Pre-built zou ik zelf nooit kopen noch aanraden als het om een desktop gaat. Veelal pakken bedrijven dan uit met "Super Mega Fabulous Intel Core i7", maar zijn de rest van de onderdelen in de PC brak. B-merk voeding en een grafische kaart van € 50.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals hierboven al door Big Boss al gezegd wordt zou ik het ook niet aanraden om hem uit een computerwinkel te kopen.

Wat je bijvoorbeeld kunt doen is de onderdelen bij Azerty bestellen samen met het assemblage pakket twv 50 euro, dan heb je in ieder geval meer waarde voor je geld.

Verder kijk ik altijd even op Tweakers.net voor de onderdelen omdat ik er ook niet heel veel verstand van hebt.

Hier heeft iemand ongeveer dezelfde eisen als jij hebt maar dan met een budget van 500 euro:

BajMS7x.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een kant en klare PC zal niets uithalen. Meeste kant en klare PC's zijn uitermate de grootste troep in de PC industrie.

Kan je niet aan een vriend vragen of ie je PC wilt bouwen? Je kan de webshop zoals Alternate ook je PC laten bouwen tegen een prijs van 60 euro.

En anders lost de PS4 je problemen wel op. Alhoewel ik niet weet of Minecraft ook beschikbaar is voor de PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

Een kant en klare PC zal niets uithalen. Meeste kant en klare PC's zijn uitermate de grootste troep in de PC industrie.

Kan je niet aan een vriend vragen of ie je PC wilt bouwen? Je kan de webshop zoals Alternate ook je PC laten bouwen tegen een prijs van 60 euro.

En anders lost de PS4 je problemen wel op. Alhoewel ik niet weet of Minecraft ook beschikbaar is voor de PS4.

ik draai zelf servers op minecraft pc dus drm en ps4 heeft mc dat heb ik er ook op het gaat hier om de basic games o.a ook simcity enzo dus geen battlefield daarvoor heb ik me ps4
Link to comment
Delen op andere websites

Azerty (50 euro) en Alternate (60 euro), hier bestel je de onderdelen van en zij zetten hem VOOR JOU in elkaar en dan ben je nog steeds goedkoper uit dan gamepc.nl of de plaatselijke PC-boer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je kan beter zelf je onderdelen kiezen (of laten kiezen op dit forum) en dan laten samenstellen bij bijv azerty/alternate ( waar je ook gewoon garantie op krijgt ) dan een merk pc kopen. Je krijgt dan meer waar voor je geld en de merk pc's gebruiken vaak de meest goedkoopste onderdelen die mogelijk zijn, puur door kosten besparing.

Maar blijkbaar wil je dit advies wat anderen je ook al gaven in dit topic niet horen, dus zou ik dan maar lekker naar de lokale mediamarkt gaan en daar iets kopen voor 4-500 euro. Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...