Dastard Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2015 Luxor Cargobob Shuttle Bus ( ) Buzzard Seashark Jetmax Vestra Niet écht veel, enkel hetgene wat ik nodig heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RyanDanah Geplaatst: 23 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2015 Gisteravond een Hydra gekocht. En nu sparen voor een Savage. Ik moet hem nog vrij spelen. Ik heb nu drie Heists gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavboy Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2015 Rhino Tank Cuban 800 Dodo Seaplane Speeder Ik heb gisteren een groot deel van mijn hard verdiende 10 miljoen opgemaakt. Heb de volgende voertuigen gekocht. Insurgent Pick-Up Salvage Hydra Valkyrie Ik kan dus weer even vooruit. nice>>> Door ERRWINS: On-topic blijven a.u.b.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
glennovic Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2015 Dumper Cargobob Buzzard Vestra Besra Rhino Annihilator Luxor Miljet Swift Bravo Titan Velum Vrijwel allemaal gekocht in de kerst van 2013 toen iedereen miljarden had Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe kwam je aan die miljarden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VladjePutini Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2015 Ik bezit momenteel geen voertuigen van Pegasus Binnenkort maar even die Buzzard kopen - of Savage ben er nog uit.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2015 Ik heb de Hydra nog aangeschaft laatst. Leuk ding om mee te klooien, dit gaat ook regelmatig fout. Leuke lucht gevechten mee gehad al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2015 Paar dagen geleden de Seashark aangeschaft en vandaag de Buzzard Attack Chopper. Moet wel zeggen dat het vliegen met de buzzard een stuk minder leuk is als voorheen met de homing launchers.. :< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2015 Alluz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2015 Bijna alles. Volgens mij alleen de Journey en de Liberator niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavboy Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2015 Paar dagen geleden de Seashark aangeschaft en vandaag de Buzzard Attack Chopper. Moet wel zeggen dat het vliegen met de buzzard een stuk minder leuk is als voorheen met de homing launchers.. :< mee eens die homing lauchers hadden ze nooit in het spel moeten brengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anthoox Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2015 Valt me op dat niet veel mensen de Pick-up Insurgent hebben... super tof voertuig! https://pbs.twimg.com/media/CAQSueBVAAAwNcV.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nolms Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2015 heb ook alle heist vehicles gekocht zoals de hydra, savage, valkyrie, insurgent pick up, karin technical, prison bus en zelfs die nieuwe mule Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavboy Geplaatst: 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2015 heb ook alle heist vehicles gekocht zoals de hydra, savage, valkyrie, insurgent pick up, karin technical, prison bus en zelfs die nieuwe mule ik snap echt niet hoe jullie allemaal aan dat geld komen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DDT Dorus Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2015 sommigen spelen dagen aan een stuk online in het begin zat op de ps3 en xb360 zoveel lekken dat bijna iedereen op een gegeven moment miljarden had, die miljarden zijn weggehaald, maar de voertuigen die er mee gekocht zijn zijn niet afgepakt... vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavboy Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2015 sommigen spelen dagen aan een stuk online in het begin zat op de ps3 en xb360 zoveel lekken dat bijna iedereen op een gegeven moment miljarden had, die miljarden zijn weggehaald, maar de voertuigen die er mee gekocht zijn zijn niet afgepakt... vandaar ja iknow maar ik begrijp niet dat jullie nog steeds zoveel geld hebben waarmee jullie de hydra kopen etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.